perhimpunan kebangkitan rakyat

hye semua , tadi saya pergi PERHIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT  yang diadakan dia senawang .  negeri sembilan . perjalan nya makan masa satu jam je . actuallyyy husna yang ajak saya tau , sekali tu dia yang tak jadi pergi . geram giler. tapi takpe lah :)

okayy all . :) nak cerita panjang pun taktahu nak cerita apa . sebab kat sane hujan je , tapi orang tetap ramai . abang-abang dan akak-akak polis kita de tau , comel belaka :) yang ade , ustaz haji hadi awang , ibrahim  dan ade lagi la beberapa tokoh tu :) hujan memang sangat la lebat .

saya ni memang suka pergi perhimpunan cam gini . seronoh , macam bersih hari tu . dapat beli baju , beli makanan , hekhek :) okayyy . santapan mata anda sikit ... 


ini waktu siang lagi , kiranya masih awal lagi la , sebab kami sampai dalam jam empat la :) itu umi izzah dan amar :)


ni pun mase dah nak gi solat asar lah :) yang ade tu . saya ,ummi, izzah walid dan pakcik azmi :) ha, baju yang walid pegang tu baju jatuh dri langit , hakhak


dua jejaka tampan :) hakhak ..


ni walid dengan pakcik azmi bergambar dengan syeikh fadil syeikh nor kot namanya yang kata dia dulu tu menteri ape entah . menteri pelancongan kot . dia masuk PAS sekrang :)


haha , ni time ni dah hujan kot ,memang petang tu dah start hujan sampai la malam . ha, ni berpayung la kami dekat dataran tu . hakhak, sibuk je amar dengan izzah tu dan macam ahlisihir dah aku tgk ,,


ini aku umi dan izzah , cuba tegok muka izzah tu , masam mencuka je kan , sebab apa tu ? sebab mengajuk , tuh la keje dia asyik ngajuk je .

]

haha , ni pulak unit amal :)


okayy korang , ni siapa lak ni siapa diiring-iring ? ha, ni la A.samad said , dia kan join pakatan rakyat jugak 


ni pentas DAP :) mereka ade la jugak buat persembahan , panggil ade kumplan laksamana , aishah dan jugak dayang ku intan :)


ni bersalaman :)


walamak :) same kulit la, ekkee , macam adekberadik . wakaka :)


okayy time dah hujan lebat sangat , kitorang makan sup kat sini , :)


semangkuk mee sup harganya RM4.00 . mahal kan ?


izzah dan amar baru lepas beli baju hujan tu :) RM5.00 


Lai-Lai .. macam-macam baju ade .


pilih mana satu yang lekat kat hati , btw , tukang jualnya nsem tau , ahakss


konvoi moto la :) semua bergambar :)




ha, cuba tgk tu , baju oren tu walid tau , tau :)



macam bidadari syurga :) aww .  I Love You


my dad my superhero :) ahakss , nsem kan  ? meggoda tu ,.I Love You


macam hantu mata izzah :)



okayy tamatlah sudah . kbaiii :) ini saya puteri khayalan :) hakhak :)

No comments: