Tak dapat minum susu

Assalamualaikum , semalam sudah bersedih hari nie biarlah ceria sikit . sedih lah sangat kat , setakat masaalah hati sekecil tu pun nak canang satu dunia . apeee la aku nie . Pertama sekali , apa yang aku ingin dekat sini , aku tengah sakit hati sekrang nie . 

Kenapa ? kenapa ? kenapa sakit hati sangat ni aliaaa oi ? yeee lah . aku minta mak esah tersayang aku tu belikan untuk aku susu HL . sekali lagi akak ulang "susu" . sekali lagi akak ulang , "susu"  . adek-adek semua , susu berwarna apa ? berwarna putihkan ? bukan pink kan ? mak esah aku nie telah membeli susu yang aku idami ni "susu Strawbery" . errr 

Mohon perhatian tuan-tuan dan puan-puan . Sekali pun saya peminat tegar warna merah jambu, itu tidak bermakna saya juga peminat strwberyy . Katakan tidak pada strawbery . Hey , nasib baik mak esah yang salah beli, kalau orang lain yang salah beli memang dah sah aku tuang susu tu balik dalam mulut mereka . mak esah , mak esah . sesak jantung akak dengan kau lah . 

Mak esah tu bukan aku adek aku pon . same umur je pun dengan aku . heyy , kempunan aku nak minum susu taw (bajet macam selalu minum susu je) hihi . Ni aku sejak kebelakangan ni dah macam perempuan mengandung nie apesal nie ? dengan makan asam nya . dengan mengidam sane sini . Hye , ape nak jadi nie . kbaii




No comments: