MathKu .


Sad Day . Sad Day for me . Sad Day for Me ! ergh . Mungkin memang ini terbaik buat aku . Mungkin juga semua ini ade hikmahnya yang tersendiri . Semua ini memang padan muka aku ! Orang lain bersungguh-sungguh belajar Math . Aku cepat sangat putus asa nya. cepat sangat mengalahnya. cepat sangat bosannya.

Math ! oh Math ! Serius , Aku sangat sedih sangat untuk hari ini . Math aku ? Math aku apa yang terjadi . Semua orang jawab soalan dan keluar dewan dengan senyuman . Tetapi aku ? duduk dalam dewan pun meleleh-leleh airmata aku tumpah . ya Allah . Aku sampai rasa nak menjerit je bagitahu semua orang aku tak tahan nak jawab soalan tu .

ye, semua orang rasa senang sebab mereka study. Tapi aku tak study. Study pun sikit-sikit je. Soalan Math yang keluar sem Ini adelah soalan sem lepas. Sebijik dan sangatlah sama. Apatah lagi ade orang yang dah tahu soalannya same tapi lambat bagitahu dengan semua pelajar . Takpee la. Mungkin hanya rezeki dia je yang tahu soalanya same.  Orang lain pun sennag je jawab sebab mereka bukak soalan sem lepas. Mungkin bukan nasib aku .

Tapi sumpah , Bila nampak Muiz hantar kertas , masa tu airmata aku dah tumpah . Aku amatlah sedih dan kecewa. Bila nampak Najiha hantar , lagi aku menangis . Aku sedih sebab kenapa aku ni lembap susah nak faham soalan tu .

Biarlah . Aku macam dah pasrah . Aku rasa macam nak keluar je dari Um . Aku rasa itu lebih baik dari aku duduk sini makin menunjukkan kelemahan aku .entah la.

No comments: