Samseng Umno rosakkan bendera PAS


(Berdera PAS bertaburan selepas dirosakkan oleh samseng)

TELUK INTAN: Polis diminta mengambil tindakan tegas terhadap individu yang mencabut dan merosakkan bendera dan poster parti-parti yang bertanding dalam PRU13 ini dan tidak hanya bertindak kepada para penyokong Pakatan Rakyat.

Dalam satu kejadian baru-baru ini, bendera-bendera PAS yang dipasang di Kampung Bahagia dekat sini telah dicabut dan dipatahkan sekumpulan remaja penyokong BN.

Menurut Setiausaha PAS Cawangan Kampung Bahagia, Zaidi Basiran, kejadian tersebut telah disedari pada pagi hari setelah para petugas pilihan raya PAS memacakkan bendera-bendera tersebut di persimpangan Kampung Bahagia pada malam sebelumnya.

3 comments:

SHaeezah said...

tak faham orang umno ni !!! kalau tak takot kalah lawan secara bersih lah ... ni maen kotor!!!! orang pengecut jew maen kotor mcm ni !!! insyallah doa bnyk2 pas menang

Anonymous said...

Mana kau tahu orang UMNO yang rosakkan? kau ada bukti ke tuduh2 orang? kau orang kan alim.. islam.. tp mulut masing2 cam tuuut.. kau alim.. tp gelarkan hamba allah setan, samseng.. eh kalau kau org baik.. tu tgk ape yg jadi kt perhimpunan bersih.. ape jadi kat polis? umo pon x cukup nk mngundi lg.. dh nak berpolitik.. piraaaaahhhhhhhh...

aLia aLi said...

haha . nak tanya .. kau pergi ke bersih tu ?? tak kan ,, jadi kau taktahu keadaan sebenarnya .. kikiki