Semenjak dua menjak ni asyik lapar je






Semenjak dua menjak ni , Aku memang takde kerja lain . Asyik dok melantak makanan je . Bukan lah aku nak kata before ni aku tak kuat makan . Heyy , Ratu Makan ni sebab tu la Badan Langsing berjenama ni . wakaka . Sila muntah .

Aku ni memang ratu makan . tapi sejak kebelakangan ni bukan ratu dah . Aku tengok dah jadi macam hantu makan dah ha ! wakaka . 

Korang bayangkanlah aku baru lepas makan mcd macam-macam tu ha . Lepas tu aku makan buah , kepas tu aku telan air entah yang keberapa . lepas tu makan burger . Woih setan ! kau jangan berkongsi makanan dengan aku lah ! aku taknak makan banyak-banyak . Aku nak kurus , kau faham tak ? haha 

Itu baru sikit . balik-balik mesti nak bukak peti ais carik makanan . Dapat pulak tembikai sejuk-sejuk tu . kau jangan cakap lah nyah . Rasa macam nak letak je tembikai tu dalam baju , aku makan sorang-sorang . Akhirnya memang aku sorang-sorang jugak yang makan . Sebab orang lain busy nak PRU-13 kan .

Bak kata orang rezeki jangan ditolak. Maut jangan dicari . Selagi ade nafsu nak makan ! heyyy makan je . nanti Bila tak bernafsu kan dah merana .. Same la macam bila aku tengah demam . saham nafsu makan jatuh merundum. memang la kesian dekat aku nie terpaksa berangan nak makan sedap-sedap.

Tapi aku memang pelik. Walaupun perut aku dah kenyang giler babeng ni tapi tetap jugak nak mengunyah sesuatu benda . Eh ! aku tak kisah la apa pun , asalkan mulut ni bekerja . ha , lagi satu , mata ni pantang nampak orang post benda makanan . Naik juling mata ni . wakaka . Tapi aku ni tak mengandung . orang kata , manusia kuat makan ni sebab dia mengandung . tapi aku tak mengandung la !!

kla baii 



No comments: