booking hotel dicancelkan?


Memang ! memang cekik darah betul lah ! aku dah booking hotel berzaman , boleh dah nak dekat tarikhnya , dicanclekan . Ingat apa ? ish ! bengang tahu tak . atas sebab credit card invalid . 

Sesak nafas ah macam nie, dah 3 credit card aku guna, semuanya tak boleh .

Kalau tak ada duit tu lain lah cerita . Ini ada tau . stress aku la ! entah apa-apa je la. Menyampah sungguh aku.. Bila booking balik dah full pulak. Entah la.

berterabur juga pagi tadi aku call booking.com nak sahkan benda tu . dia nak tolong tapi katanya dah full. Entah la, tp bila aku cuba la booking balik tak guna booking.com , aku guna laman asli tune , terima lak . 

Aku tak tahu la tu dah kompem betul aku dapat bilik tu. 
Harap dapat. kesian ummi memang nak sangat merasa bilik tu . Harap Allah masih sudi bantu kami.

kla , nak gi tempah baju raya. baiii

No comments: