Bukan ke akta hasutan dimansuhkan?

Assalamualaikum .  

 Dah semua tahu kan boyfriend aku si Adam Adli tu kena tangkap dengan polis sebab dikatakan menghasut. HAHA . hebat jugak boyfrengg aku tu eh . Untung la aku sampai orang umno/Be-End semua duk takut dia menghasut rakyat Malaysia.

Eh ? Magic datang lagi setelah blackout ? Bukan ke katakan akta Hasutan telah dimansuhkan ? Kata Abang Muhyiddin kita la akta hasutan akan dimansuhkan . Tpi tu la baru-baru ni boypreng i kena tahan atas tuduhan menghasut . Apa ni ? ini memang janji ditepati . Terbaik Abeyy .

Tak percaya ? Boleh tengok la dekat bawah nie . Bukti untuk kalian .



No comments: