Ini Yang kamu mahu kan ?

Assalamualaikum . Sekarang ni , aku memang dah tak boleh nak lari dari post tentang Malaysia dan politik . Serius aku memang rasa terkesan sangat dengan piliharaya kali ini .

Baik . Ini yang orang melayu kita nak sangat kan ? Harga barang semua dah naik ? Kamu yang pilih maka kau nikmatilah semua ini . Harga roti Gardinier dah naik. Itu baru permulaan . Kata orang warm up la. Makanan je pun . Eh , naik pun tak banyak , 40 sen je . Bukan semenanjung Malaysia . Dekat sabah sarawak



Lagi satu hadiah saudara - mara serta kawan-kita untuk kita . Ini dia . Cukai GST . korang nak tahu cukai GST tu apa ? Cukai GST ialah cukai yang dikenakan kepada kesemua barangan contohnya baju, cawan, sudu, plastik, karpet, kipas, beg sekolah, baju sekolah, kasut, kapur, pemadam, dan semuanya.

Terima kasih kepada blogger apit atas info diruang facebooknya . 

Serius . Ini kan yang korang atau pengundi BN mahukan ? Ini yang korang duk bangga sangat undi BN ? Minta maaf la. Tapi ini baru sikit . Kita tunggu ye . Saya juga dapat maklumat yang harga air naik jika penggunaan melebihi RM77 . *Tak tahu kesahihannya . Harap tidak benar.

Kepada geng Mak Biah . Gunalah BR1M yang korang duk banggakan sangat tu untuk Lima tahun ni bayar semua harga makanan dan barang yang naik nie . gaji naik harga barang pun naik . Ini la Malaysia . Kami sayang PM.


Tak percaya ? Eh ? Rupanya dah dilaksanakan . Terima Kasih lagi pada Blogger apit . Dia memang pantas . Sebab tu selalu selongkar facebook dia . Terbaik . Tengok tarikh tu .


Sekian ini sahaja hadiah-hadiah dan penghargaan dari sahabat kita . 

No comments: