kecewa tak dapat join blakcout PJ

Assalamualaikum. Aku stress ! ini semua salah siapa ? HAHA . stress aku la. Aku nak join perimpunan Blackout 505 dia Petaling Jaya tau . Sakitnya hati sebab tak dapat pergi .

 Nak join nak bus, tapi kengkawan semua tak boleh nak join .

Mak ayah aku pun tak nak pergi, dah tu dengan aku-aku sekali tak bagi pergi . Sakitnya hati, seronok sangat mereka . Ni adik sedare aku pergi, kalau la aku tahu dorang pergi, dah lama aku join . kbaii .



passtt .. psttt . untung la dapat pergi . jeles key . menci ! menci !

No comments: