tangan sakit la ni

Sejak semalam . bangun je tidur , rasa sengal-sengal je tangan ni. Tak tahu kenapa . Ummi dah urut kan tangan ni, tapi tetap sakit. Sehari dua ni dapat la aku jadi puteri raja minta adik aku layankan kerenah aku . Almaklum la orang sakit tangan.

Serius . Tak tahu sakit apa. Yang pasti sakit sangat . Rasa macam urat tegang la pulak. Tapi sakit-sakit pun tadi sempat drive gi pasar malam. Makanan punya pasal. Hm . Huh ! esok nak urut , kalau tak elok lagi , jangan-jangan patah kot.

Ish , nak patah apa nya ? bukannya jatuh pun . Takpe la. tunggu la sehari dua nie . kbaiii .

nak hadiah ? KLIK SINI

No comments: