Tiada yang mustahil

Mat bangla , Nepal semua dah mula masuk kedalam negara kita . Opss ! ini bukan fitnah semata . You all macai , kalau tak percaya boleh la carik bukti dengan sendiri ye . Jangan malas asyik nak kena suap je . Jalan carik sendiri okay ..


Hari nie apa yang aku nak cakap sikit adalah . Pada awalnya bila dapat tahu warga asing dibawa masuk kedalam Malaysia , diberi IC , mendapat kewarganegaraan dengan mudah . Aku jadi terfikir dan takut . Boleh kah pakatan rakyat menang ? Rasa nak menangis je .

Entah la. Aku jadi sensitif dengan isu politik semenjak aktif berpolitik nie . Hati jadi lain , semangat berkobar-kobar. Harap sangat kali ni boleh menang . 

Bila kita teringat balik zaman RasuluAllah . Ingat tak perang badar. Tentera Rasul dalam 313 je kan . Minta maaf kalau fakta bilangan tentera islam salah . Apa yang saya ingat 313 la . Tentera musykirin hampir mencecah beribu .

Tapi kalau memang takdir dan tertulis kemangan islam , maka islam tetap menang . Tiga kali ganda banyaknya tentera musyrikin berbanding orang islam . Tapi Allah itu maha adil , maha bijaksana. Jangan kita jangka sesuatu itu . Sebab alam ini milik Allah . Jika dia berkehendak begitu, maka boleh jadi begitu . Tiada yang mustahil.

Macam-macam telah dilakukan Umno Be end . Baru-baru ni Saiful telah mengangkat sumpah laknat didepan kaabah . Allah . penipuan apakah lagi . Masa ade seorang lelaki terlanggar dia . kenapa tubuhnya langsung tak bergerak ? penipuan lagi . Sudah la Saiful . Aku takut nanti mati kau susah je nanti .,

Lagi satu , kau tu macam dah tak ada rasa malu , dah tak ada maruh dah aku tengok . Kalau betul la kau diliwat sekali pun , kau memang tak ada maruah ke ? Lagi satu , Dah Anuar tak bersalah , yang kau seboleh-boleh nak cakap bontot kau tu diliwat apesal ? ha , ni akak dah marah la nie . kiki .

Bersumpah la di majisd kristal sekali pun . Andai Allah nak buktikan semua itu pembohongan pasti akan tahu jugak . Hey Saiful , aku tengok muka kau je aku terbayangkan condom tau . So, memang muka kau ni dah tak boleh nak bagi apa-apa tittle baik dah . Semua yang buruk-buruk je . Sampai kemati kau tak akan dapat gelaran yang baik dari aku . Sebab kau nie keji dan hina . Sudahlah tu memfitnah orang .

Andai kata pembangkang Kalah juga tahun ini . tak mengapa . Selagi kita berjuang , tak bermakna kita kalah . orang yang menang adalah orang yang tak pernah berputus asa untuk berjuang . Takbir ! Kita dah biasa tak menang . Jadi tak ade kesan kalau kita tak menang lag .Sebab kita TAK PERNAH KALAH . Cuma kita tak menang . Islamku agamanku . Allah !

No comments: