Special Giveaway untuk Hari Malaysia


Selamat Hari Malaysia . Harapan aku pada Malaysia nie supaya menjadi salah satu negara yang termasyhur di dunia ini. Ekonomi yang stabil dan pentadbiran yang adil.

Semoga Malaysia adalah sebuah negara yang lebih maju pada masa yang akan datang. Malaysia sebuah negara ISLAM yang maju dan terhebat di mata dunia.

Malaysia merupakan sebuah negara yang termakmur dan mempunyai berbilang kaum didalamnya. Seperti yang kita tahu , Malaysia adalah semua negara yang yang meriah dan berwarna - warni. Mampu mempunyai berbilang kaum , agama dan bangsa. Malaysia mampu menjadi salah sebuah negara tarikan pelancong disebabkan banyak sejarah yang di Malaysia ini.

harapan utama aku , semoga Malaysia terus pesat membangun seiring dengan pesatnya syiar islam di Malaysia ini. Semoga Malaysia masih dan akan kekal menjadi sebuah negara yang aman dan makmur buat selamanya.

Semoga jenayah di Malaysia dapat dikurangkan atau dihapuskan secara totalnya. Ini harapan ikhlas dari hati aku.  Dimana langit dijunjung disitu bumi dipijak . Hujan emas dinegeri orang , hujan batu dinegeri sendiri. Lebih cintakan negara sendiri dari negara lain meskipun negara lain terbaik. I Love Malaysians .

Teringin nak join ?  Klik banner tuu.

No comments: