Contest menang hadiah lumayan giler !

Assalamualaikum.

Bismillah, hari ni nak share pasal satu contest anjuran satu publisher dekat Malaysia ni. Kalau korang pernah dengar publisher "October". So korang wajib join contest yang hadiah dia super duper terbaik ah.

K,

Before tu aku nak kena bagi senarai nama novel yang telah dikeluarkan oleh October.



  1. Dilarang masuk ke dalam hatiku - Mia Kiff
  2. Himpunan puisi palit merah jambu - Aima Chan
  3. Nikahi aku kerana dia - Teja Elliza
  4. Dia aku punya - Izma Qahira
  5. Sepet Jodohku - Ery Aieril
  6. Melbourne, Aku ingin pulang - Dalila Sofea
  7. Cinta depan mata - Kathy Tuah
  8. Rindu bukan milik kita - Norhasnida Karia
  9. Ajarkan aku subjek cinta - Wazrul Shah
  10. Pencuri hati vs penembak cinta -Aila Diela
  11. Biasan cinta semalam - Uji Rizqi
  12. Rindu bertaut kasih - Azieana
  13. Dia isteri aku rupanya - Hash Aulia
  14. BUKAN SEMENTARA - Alia Ali Ahmad ( Wajib beli aku punya taw)
  15. Zikir cinta - NurAqilah Shuhaida
  16. Awak sangat nakal ! - Syamnuriezmil
  17. Suami tanpa cinta - Syamnuriezmil
  18. 30 hari sahaja ! - Syamnuriezmil
  19. Mamat senyum senget - Syamnuriezmil
  20. Bukan Milikku jadi milikku -Arsha
  21. Kerana engkau nyawaku - Fathi Fatim
  22. Bila hati berahsia - Norra Hassan
  23. Resepi cinta - (Gabungan 10 penulis )


K, ini ada 23 tajuk novel. Please nanti pergi kedai buku cari tajuk yang aku bold  kan dan aku tunjk gambar tuh. beli taw. (haha) Penat aku tulis. Support la sikit. K, ni nak bagi syarat nak masuk contest pula.

Syarat : 

1- Follow twitter https://twitter.com/October_Lurve ( boleh tahu update terkini )
2- Beli novel diantara 23 gambar diatas, pastikan RM50 keatas ya. Lets check it out www.october.my for order. Dapat diskaun dan penghantaran percuma lagi tu.
3- Lepas tu korang twitpic resit dan gambar korang berselfie bersama dengan buku yang korang beli. Korang boleh selfie banyak pun jangan sampai skrin pecah sebab tak tahan tanggung muka korang dah ler. Jangan lupa buh hastag  #Octobook . kalau tak buh, Guane nak check nanti.
4- Last, jawab soalan mudah yang akan dikeluarkan di acc twitter tadi. Soalan senang dan jawapan dah disediakan pada tweet yang lalu. So, korang leh check tweet lama untuk skodeng jawapan.

Mudah kan ?

Kenapa perlu beli buku sampai RM50 ?

Sebab hadiah dia pun lumayan okanggg...

Hadiah :

Tempat ketiga
Handbag jenama Charles and keith

Tempat kedua

Jam tangan jenama TISSOT

Tempat pertama



DUA TIKET KONSERT ONE DIRECTION DI SINGAPORE!!

Lumayan tak ? Kenapa tak percaya ? Contest ni juga hasil kerjasama twiitfamous. Cer korang search hasteg #Octobook. Comfirm korang akan percaya,

Lagipun ni anjuran syarikat berdaftar. Tak kan depa nak aniaya korang nak tipu bagai. Silaa la cari novel diatas dan join. Alahai korangkan rajin berselfie,

#News, Korang yang baca tak tweet seramshit? SeramShit akan diadaptasi ke naskah. Jumm dapatkan taw nanti korang !!

Jangan lupa join contest ni.

No comments: