Khas untuk pencinta novel

At first, finally I managed myself to write this entry. So longgg time ah!

Untuk sebulan dua ni, aku memang banyak menghabiskan masa dekat wattpad. Aku terjumpa wattpad ni dekat seorang penulis. Maybe ramai yang dah tahu pasal wattpad. Tapi ni aku nak bagitahu bagi siapa yang tak pernah tahu kewujudan wattpad. Ianya novel online.


So banyak gila cerita free yang korang boleh baca tau! Hanya dengan sekali klink terus boleh baca sampai habis and korang boleh pilih lah penulis mana yang best. So kat sini aku nak listkan penulis yang fames dekat wattpad ni. Korang boleh usha cerita dorang memang terbaik dari ladang.

1- mariaxohx
2- Creepyposta
3- Appleflakes
4- jnnh_yhya
5- Ms_marmalade
6- AmmaraAyyash
7- Daisyheart

Ini yang tersenarai ni memang fames and cerita dia gempak-gempak. Banyak-banyak username kat situ kebanyakkannya taiko WATTPAD tau kecuali AmmaraAyyash tu baru juga lah. Dia create acc 3 bulan yang lalu. Yang lain tu semua mmg taiko wattpad. Ada yang setahun pun ya.

So, peluang terbaik untuk pencinta novel untuk meluangkan masa korang untuk baca. But..but.. cerita dalam ni kebanyakkan 18sx scene tapi ada yang tak. So korang skip jelah part tu. Sebab 18sx scene tu sebagai penyedap rasa je. Aku skip je part tu cuma yang ringan-ringan tu terbaca jugak lah. HAHA.

Kalau baca cerita Mariaxohx tu memang korang akan angau dengan hero dia sangat-sangat. So sediakan hati yang kuat. HAHA. kbaiii

No comments: