Mock Trial JSU UM ( BARUA )


Bismillah,

Insyallah kami Jabatan Syariah Undang-undang akan mengadakan satu Mock Trial yang bertajuk BARUA ianya berkaitan dengan penjualan anak.

Sedikit sinopsis telah ditulis dalam post yang sebelum ni. Boleh search la kalau rajin.

Details perjalan program.

Tarikh : 22 April 2015
Hari : Rabu
Tempat : Dewan Kuliah Utama Akademi Pengajian Islam
Masa : 8 pm - 11 pm


Harga tiket adalah RM3 tetapi sudah SOLD OUT. Muahaha. Tujuan aku update blog ni sekadar nak share keterujaan aku join mock trial ni. Aku tahu korang takleh datang sebab dah sold out. Mhahaha.

Seriosly, i felt so badly bila sedar betapa teruknya lakonan aku. Aku tak faham kenapa tak sampai ke jiwa and aku rasa macam tak bersemangat nak-nak aku part last. Part cincai bancai jerk. Gituww.

So doakan supaya ianya berjalan dengan lancar dan berbaloi dengan bayaran tiket yang telah dikenakan. We try our hardest to make it perfect even sometimes rasa macam grrr.. Boleh ke tidak aku teruskan? But once you dah terjebak, you must finish it! make it as a perfect story.

Moga-moga diterima umum.
Bismillah, kami mulakan..


2 comments:

Anonymous said...

Nak masuk jugak... Tiket da sold out.. Cane? Xde peluang ke? Sy da smpai UM laaa...!! Plz3...

Anonymous said...

Nak masuk jugak... Tiket da sold out.. Cane? Xde peluang ke? Sy da smpai UM laaa...!! Plz3...