pandai buat DONUT

assalamualaikum... salam pagi hari yer,
wiinnkss! baru lepas nanges nie, tengok cerita HINDUSTAN,
sedih gila kot, awww! .. hahaa..
NEW POST!!!!


okey guys, muacchh!..
aLOLO, lebih2 pula, okey la. nie time dah adun tepung okey
bahan yang digunakan adalah
1.tepung gandum
2.yeast segera
3.susu FN
4.gula pasir
5.planta
6.air


okey, ni pula bila alia dah biar selama 1 jam, doh dia dah naik la tu,
tu yang tembam semacam, macam tuan dia.
awww!! winnkkss..
biarkan selama beberapa jam, untuk lebih lembut la kan,


nie pulak, bila dia dah kembang, kita masak la kan,
dalam satu periuk boleyh muat 4 ketul jerk,


nie la hasilnya... tarraa!!!.. jadi tak ?? 
dapat pujian tau dari makcik2 .. siap nak buat menantu bagai la. mesti korang jeles kan ?
haha.. coklat buat sikit jer...
makanan ni hantar dekat surau, ada KULIAH...
so, ramai la rasa kan, siap ada suruh berniaga lagi,,
kLasss kaww JAH !!!

#kalaunaktempahbolehjerokey,smsmeokeydifb#

1 comment:

tinkleminkle! :D said...

haii.datang sinngah disini..woaa, donut~
lame tak makan donut.. :)