Review Cinderella 2015 and Froven Fever


Sebenarnya nak tengok wayang cerita 'Cinderella' dengan my only bestfriend ( Hanan ) tapi dia nak datang KL ni lambat sangat sedangkan cerita ni release hari Khamis. 

So aku saje ajak2 coursemate tengok wayang dan semuanya setuju. So kitorang decide nak tengok cerita Cinderella malam jam 10 malam. Book ticket siap2


Frozen Fever

For those yang cakap ada cerita FROZEN2 tu memang sangat silap. Ianya hanya sambungan 10 minit untuk birthday party Anna. 

Dalam cerita ni Elsa nak buat part Anna yang paling perfect. So dia dengan geng yang lain telah sediakan party Hana the superb special surprise. Sepanjang Anna berjalan sampai ke tempat party tu ada hadiah yang best2. Tapi dalam cerita ni Elsa demam dan bersih. Betapa comelnya bila Elsa bersin akan keluar mini olaf yang comel2 sangat dan dorang tu telah rosakkan birtday party Anna tapi kerosakan itu yang membuatkan ianya nampak sempurna.

So the end bila malam tu Anna jaga Elsa demam dan terus habis. Kiranya dia just nak lepaskan rindu untuk peminat FROZEN je sebenarnya.


Cinderella

Cerita yang sama macam cinderella korang pernah tengok sebelum ni. Perbezaannya cuma bapa putera raja tu nak kahwinkan puteera tu dengan puteri juga yang bernama PUTERI CHELINA. Lepas tu ada orang raja yang jahat cuba pisahkan puteri dengan Cinderella.

Tak ada beza sangat dengan cerita sebelum ni and sangat bosan. Aku jarang sangat kalau tengok wajang feeling bored. Tapi ni antaranya maybe sebab aku dah tahu jalan cerita and cerita sangat slow. Tapi okay la boleh telan la.

Tak ada apa yang nak dicerita pasal Ciderella sebab semua orang umum tahu cerita ni. Aku cadangkan tak payah tengok bagi tak buang duit korang. Okay. 

Aku boleh bagi cerita ni 3 bintang je la.


1 comment:

Unknown said...

Haaa baru igt nak tgk cte ni
ehh xtau lah frozen ade sambngan nye palk ye