Zalora memang suka bersedekah ( Voucher RM50 )

Salam,

Hari ini barang dari Zalora sampai. Unexpected boleh dapat voucher free-free je dari Zalora dua hari yang lepas hanya sebab aku download Myteksi.


So aku ada dapat email dari MyTeksi mengatakan dapat voucher RM50 dar Zalora. Seriously, Zalora memang antara shopping yang boleh dikatakan sangat bermurah hati. Memang aku kerap juga dapat voucher cuma tidak la sampai RM50. Biasanya paling banyak dapat RM20 tapi tak guna pun sbb tak tau nak beli apa.

Tapi bila dah dapat RM50 ni try ah godek benda kat Zalora. Berkenan dua mende. Light Camera Lashes Mascara travel size dengan White pearl Whitening mask. So aku dapatlah genapkan sikit je ada lebihan RM4


Sebenarnya ramai je yang dapat lebih banyak dari aku. Kira aku dapat sikit la ni RM50. Orang lain beratus-ratus kot nak-nak pula Zalora ni memang berbaik hati dan servis pun mantap.

Aku ada berapa kali la beli Zalora ni dan memang penghantaran dia okay. Berbanding dengan Lazada memang panas hati je dibuatnya. Sometimes okay la kekadang sakit jiwa raga.

Birthday dah tak lama. Kalau dapat hadiah voucher banyak2 dari Zalora pun okay. Haks.

1 comment:

Amirah said...

Hello Alia,

Sign up for a new Zalora account using a new email address for your next purchase to enjoy 15% discount using ZBAPXHK code. This 15% voucher code doesn't require minimum spending and is applicable to DISCOUNTED ITEMS as well!