RASA SAYANG LAGI

hai semua :))
dah lama kan tak update, lama la sangat kan :(
okay :) firts nak say THANK YOU to (FARAH AIDA)
sebab dia ni tersangal la sudi cote-cete kat belog kita :)
ha, ni la cik AIDA comot kita tu :))


rasanya belum terlambat untuk ucapkan salam ramadhan kan?
so, kat sini kita nak ucapkan salam ramadhan to ALL muslim :)
kengkorang jangan la ponteng puasa okay.


‎"Barangsiapa yang mendirikan Ramadhan dengan penuh keimanan nescaya diampunkan segala dosa-dosanya yang lalu."

benda yang aku share hari ni pasal siput aku,
ahhh, balik-balik siput,
aku sayang dia la, kau ada ?
issh, aku memang la tak rasa sangat aku rindukan dia.
tapi bila aku keseorangan, aku pasti akan merasakannya.
aku cuba jugak nak carik peganti dia.
tapi tak boleh, opss, bukan tak boleh la.
tapi rasanya memang ALLAH tak nak bagi peganti.
sebab apa? sebab aku cuba nak jdikan someone nie peganti siput,
tapi tak boleh, dia tak pandang aku, dia tak mahu dekat aku.
memang aku tak patut buat cm tu.
cuba jatuh hati dekat orang lain sebab nak lupakan siput,
tapi apa aku boleh buat, aku mmg sayangkan siput.
aku pun tak nak sayang dia, sebab sayang ni amat menyakitkan :(
tapi kata sahabat , allah cuma nak uji aku.


tapi sampai bila ? sampai bila aku nak diuji ?
yups, sebenarnya , ujian nie bukan lah besar sgt.
setakat aku sayangkan sesorang selama 2 tahun.
tak dapat tandingi orang lain yang berpisah dengan keluarga hapir puluh tahun,
orang yang memang dipisahkan :).
aku harus rasa bersyukur, 
tapi :((  . aku nak dia, aku sayang dia. aku nak dia.
ahh, tak boleh ! aku tak boleh, dia tak mahu dekat aku.
ah, tapi aku nk dia, ape ler gila aku nie.
ya, memang aku sayang dia sangat2, tapi aku dah buat?


ye, aku dah minta dia jauhkan diri dari aku.
kenapa aku bodoh ? kenapa ? kenapa ?
dulu pun aku pernah buat macam nie, dan aku yakin aku boleh lupakan dia,
tapi apa hasilnya ? aku macam org gila rindukan dia.
bermacam cara aku buat untuk dapatkan dia balik.
aku tebalkan muka aku minta no dia balik,
aku cuba beranikan diri hulur salam perkenalan dengan dia balik.
kenapa dengan aku ? kenapa aku suka bodohkan diri ?
ya allah, malam ni aku rindukan dia !
rindu sangat-sangat ya allah :)
aku rindukan usikan dia pada bulan puasa :)
aku rindu kenangan aku berhubung dengan dia pada bulan puasa :)


semuanya aku rindu, tapi aku siapa je nak luahkan semuanya pada dia ?
dia tak pandang aku pun, org tak kan paham hati aku :(
memang la aku ni gila-2, kejap minat org tu, kejap minat org ni,
tapi sayang aku nie hanya untuk siput je,
aku dah puas kikis, tapi tak boleh, 
selagi aku tak jumpa peganti dia, selagi tu aku akan sayang dia.
bukan aku tak cuba terima lelaki lain,
tapi aku tak mampu sebab aku sayangkan dia.
tapi bila aku ada jatuh hati kat seorang lelaki nie, 
dia TAK NAK dekat aku,
yelah, aku ni tak canti, gemuk, dah la tak pandai,
pulak dia nak pandang aku nie ha.
jadi bak kata kawan aku nie ha, baik lupakan dia.
okay fine :( . aku boleh lupakan lelaki yg aku baru minat tu.
tapi macam mana dengan siput.?
aku terlalu sygkan dia.
sekarang aku mungkin okay lagi, tapi nanti suatu saat, aku akan rindukan dia balik.
mungkin tatkala ini, hati aku sedang berbunga-2 dengan 
kehadiran seseorang dalam hidup aku.
kalau boleh aku nak miliki hati org tu :)
agar aku dapat lupakan siput. :)


ha, miliki ? tolong la alia, jangan bermimpi disiang hari :)
hm , kenapa lak siang hari, budak tu tak kan nak dekat kau !
dari kau nak hambakan diri dekat dia, baik kau terus hambakan diri
dekat siput yang memang dah lali hati kau menghambakan tu :(
okay, mamat tu, mamat aku minat, 
aku nak miliki hati dia, tapi aku tak boleh.
aku nak lupakan siput,
seandainya aku dapat milki hati mamat tu, 
adakah aku mampu lupakan siput ?
aku sendiri tak pasti.
hm, okay , mamat tu bukan penting pun dalam entry aku nie,
dia just sampingan je.
aku just suka plus minat dekat dia je,
kadang-3 tu ada gak meroyan tengok dia sbb dia cute.
tapi sayang ? opss belum lagi, hati aku masih milik siput.
MILIK siput sedut  ,opss ,saiful riszuan la.
ha, nak tengok pemilik hatiku ?
view disini --> (SAIFUL RISZUAN)
malas nak tekan ? ha, tgk pic dia je lah :) kejap ..


ha, nama betul dia saiful riszuan la :)
HAHAHAHAHAHAHAHAHA :D

hm, lawak sangat la tu ? hm, 


okay la, dah larut malam, esok nak sahur,
harapnya esok aku bangun siput luahkan rasa dia pada aku,
agar aku dah tak pandang mana2 lelaki lagi.
tapi kalau tak jugak !!!
YA ALLAH :))


aku pohon padamu, kau buangkan lah rasa yang bertandang dekat hati aku,
terhadap saiful riszuan :(.
kau campakkan lah rasa yang sering melukan aku.

dan aku nak try usha plus takel mamat tu.
HAHAHAHAHA :)) ni sumpah lagi lawak.
nak takel mamat tu konon,
dia jauh seribu meter dari kau pun kau malu.
HAHAHA :)). sudah la tu alia.
simpan angan2 nak kan mamat tu.
eh, sukati aku la, aku nak minat dia pulak la lepas nie.
yupss, aku harus tekadkan diri untuk lupakan siput, 
errghh !! siput , siput !!! aku nak lupakan kau.
NYAH kau dari hati aku !!
lepas nie kau jangan datang lagi dalam hidup aku.
bebaskan aku, huhuhu ,
aku nak minat org lain pulak :))
okay la. MALAM dah nie, malam kan alia.
asal tak tidur lagi,
karang walid keluar , dia hambat kau dgn penyapu, baru tahu.,
pagi subuh sahur kang susah nk bangun :)
kalau ada apa-apa nanti aku post lain kali,
pasal siput atau mamat tu :)
mana la tahu kan tiba2 aku dapat milki hati dia.
dia ? yang mana satu ? siput ke mamat tu ?
eh, mana boleh bagitahu, diam2 je lah, tunggu dan lihat aje
okay  bye selamat malam :)


p/s : jum folloe twitter saya .. saya folloe balik :) (QUEEN ACER )


No comments: