walid di hospital

Baru sehari tak sampai 24 jam tanpa ummi walid, aku rasa gila sunyi dan sebak sedih. Macam mana pula dengan nasib dan rasa orang yang kehilangan orang tersayang dalam pesawat MH 370.

Semoga mereka ditemui dengan selamat walaupun harapan tipis. Bagi aku, selagi tak jumpa bukti kukuh 100%, aku tak akan percaya langsung ! Aku nak mereka selamat :'(

Hari ni walid kena masuk wad sebab sakit jiwa. Haks ! bengggg. Idok ler, Ni walid yang suruh cakap bukan aku. walid buat oparate kecil untuk jantung. apa namanya angingram dekat jantung tu.

dia potong sikit dekat hujung lengan. Dia bius dan bagi ubat tidur lepas tu dia cucur dekat lobang tu dengan wayar sampai ke jantung. Macam tu la yang walid aku cerita. Ubat tidur yang dia makan tak berkesan sebab dia sedar wayar tu masuk dalam urat dia. Bisa beb !


tu tempat yang keluar darah tu la dia potong kat situ. cucuk wayar sampai ke jantung.


gambo ni memang aku tak faham. siapa yang sakit sebenarnya? orang lain sakit orang lain landing maut atas katil tu. yuhu...

Sehari tak ada dah rindu. Ini walid kena tahan tambah satu hari lagi. Jadi akan menjadi dua hari. Hm, rindunyaaaaaaa lahai. rasa sunyi jerk.

miss youu both.

'inysallah,kita akan ditakdirkan bersama'

2 comments:

Dalila Safiah said...

moga cepat sembuh (y)

Anis Aisyah said...

ouch sakitnya bila masuk wayar..ngeri