MY SUPERB . .

acha !!
assalamualaikum...
olla ... selamat bakal TAHUN BARU CHINA... awal sudah aku ucap..
terharu tak ? terharu tak ?. haha ... jeng..jeng... "my superb"... TEKA ?.
my superb ?. siapa pulak tuh my superb ?. haha . ni la dia. my superb . my HERO.. my HEROIN..
they ARE my parents.. "ALI AHMAD BIN WARIS ALI dan SHAARIAH BTE OMAR..
tanpa mereka, siapa lah aku kan .. TANPA parents korang, siapa lah korang kan. HAHA .

nak naik buggy-II tuh..
look friends, 
kalau nak cerita tentang pengorbanan makbapak ni, terlalau banyak yaw. tak terkira dan tak terbalas.
kalau nak aku salin dan senaraikan satu per satu. alahai.. nampaknya memang sampai ke esok hari lah..
sejak aku dilahirkan, umi yang begitu banyak berkorban . tak juga lupa pada walid. dorang jaga aku waktu malam. bagi susu, bagi makan cukup -II , sampai dah besar la ni. hehe . kekadang tuh, bekerja lewat malam sebab nak carik rezeki untuk bagi aku makan la.. maklum la aku kan kuat makan.. banyak tau aku makan. hehe ..

tni la walid aku yang de best in the world yaw!
walid ni seorang yang periang. dia kacukan taw.. nenek aku orang malaysia. tapi datuk aku orang india pakistan. so, kami ni kacukan la. darah india pakistan tuh masih mengalir tau dalam darah bapak aku dan juga aku. sebab bapak aku ni teliti sikit. aku maksud kan macam korang tengok cerita hindustan kan, macam mana bapak dia jaga perihal keluarga. macam tuh la bapak aku. bapak aku jenis yang kedekut anak-II. dia tak akan mudah nak bagi aku keluar-II dengan kawan-II macam tuh jer. dia akan fikir bukan-bukan. biasa lah tuh kan. dia risau anak-II perempuan kan. macam-II boleh berlaku kan. haha . bapak aku ni anak yang ke-20 daripada 20. banyak kan adik berdik dia?. satu mak satu bapak tau. haha . erm. bapak aku mepunyai raut wajah yang garang. sombong. anak buah dan juga cucu bapak aku semua takut dengan bapak aku,biasa lah tuh budak kecik kan...

umi dan walid
jangan tak tahu, aku juga ikut raut wajah bapak aku.. haha ., aku memliki wajah yang sombong dan juga garang.. garang sangat.. bukan sikit taw aku ikut. banyak giler aku ikut fizikal bapak aku . hehe .


tapi kalau nak cerita pasal mak aku lak. umi seorang yang periang dan sangat becok. i meant dia seorang yang peramah. dia boleh masuk dengan siapa-II sahaja. kalau umi bercakap macam dah kenal lebih sepuluh tahun yaw.!! haha . ni bukan ngutuk tau . tapi ni la kelebihan mak aku. dia mudah bergaul dengan sesiapa jer. sebab tuh la bapak aku tersangkut. bapak aku ni lak jenis pendiam.. masuk lak mak aku yang agak riang hidupnya kan.. so, dah tersangkut paut lah pulak. haha . walid aku orang melaka tau. mak aku orang penang but stay at PAHANG .. umi aku ni oke tau. dia tak kisah . tapi satu kelemahan dia. dia ak boleh bercakap depan orang ramai. dia tak reti nak berucap.. hehe . tak pe umi.. nanti boleh la tuh kan..

kat sini aku nak satu DUNIA tahu yang aku sayang GILER-II kat mereka berdua.. walaupun akak degil tapi umi dan walid tetap sabar dan juga tabah..tetap layan kerenah akak ni..siapa tak syang anak oii?. haha.. dan siapa tak sayang mak bapak oii? AKU SAYANG SANGAT-II kat umi dan walid. tahap mati.. tiada siapa boleh lawan..oke !! aku degil pon sebab itu aku...so, korang tak yah sibuk.. bajet kan  aku ? . haha . apa kau nyer hal ? tak kan ?. just shut UP !!!.. bajet kan ?. kau susah apa ? . haha ..


oke sayang-II semua.. all STORY about my superb is OVER...only story in this post oke.. but for reality, its never become over!!!! ...


sayang sangat-II kat walid and umie




No comments: