4 JAM

hello.

hai all, 
4 jam tadi aku keluar. actually,
just nak amik adek aku je outing.
hm, sekolah adek aku dekat darul FALAH, tanjung bidara key.
kau orang tahu tak perjalanan disana setengah jam sahaja.
asalnya aku ajak kawan aku tu. 
NUR hanan. tp dia tak boleh pergi.
so, aku ajak la yani,
yani pun tak boleh pergi sebab dia nk keluar dengan mber di.
hm, actually, aku tak kisah sangat gi sorang2,
tapi parents aku yang tak bagi.
hm,hm,
risau kot. aku okay jer.
so aku ajak la anak sedara aku, masitah.
okay, ni picture dia key.
comel kan, ? kan ?

lepas amik adek aku, aku nak keluar simpang tau,tau.
hm,hm. 
patutnya arah aku ke belah kiri,
tapi aku punyer sengal aku pergi ke belh kanan.
naseb baik tak kena langgar. HAHA.

keliru la. HAHA.
hm hm. lepas tu aku gerak ke mydin mall mitc.
hm. aku nak tukar tudung la. sbb salah beli.
lepas tukr. ak pergi makan dengan adek aku, and masitah.
then aku belanja kak ita dan ila.
dah JANJI la. aku kena rm37.30.
aku belikan masitah tudung bawal. aku jalan2 jer.
hm, lepas tuh aku baleq.
but before that,
sebelum aku baleq,
bekas pemangku majikan aku panggil aku.


dia suruh aku carikan kawan untuk keja.
aku jwab 
"u banyak tipu orang. mmg takan ada org kerja dgn u"
"u buat jahat dengan saya, tuhan balas da".
dia hanya tersenyum,,,
PADAN muka kau !!! aniaya aku lagi.
hm, btw , mamat yang aku suka tuh, dah dapat no aku.
tapi dia tak ada call or msg pon.
dia tak berminat kot dengan aku. 
hm kesian dekat aku!! HAHAHA. 
okay la. 4 jam aku berjalan disana sini.
btw  lagi satu, lepas rindu jumpa BALQIS 
haha, real name dia qistina maisara. 
aku jer sesukahati panggil dia balqis. HAHA.

bye selamat solat isyak.... 
azan dah berkumandang ....

No comments: