MAKAN MCd

hye semua.
assalamualikum,
selamat petang, eh silap, selamat tengah-hari,
huhu,
hari hari jumaat kan,? 
saya nak ucapkan salam JUMAAT!! ,

jumaat ni banyak rahmat.
jangan kita lupa untuk kejar kebaikan jumaat,
okay, fullstop alia, !!!
tolong jangan mengarut okay !!
kita nak cerita pasal MCd.

mcD dia ayer keroh tau..
hari ni sekolah baru saya baleq jam 1 tengah-hari.
sekolah kauorang baleq jam 12 tengah-hari kan,?
yup, sekolah saya pun sama, cuma yang bezanya, 
hanya gadis je baleq lambat, ada tazkirah,
yang teruna pergi solat jumaat dekat masjid!!


okay , ,
lepas tazkirah tadi, 
saya gura-gurau dengan mmber ni suruh dia blnja,
maklum la dia kan baru je firstday dekat SULTAN muhammad,
so, sajer je buli,
eh!!! dia tu kawan lama saya tau,
jangan salah faham tau, bukan ape pun,
hm, so bila dah minta izin dgn umi,
so, macam biasa lah,
"Pergi dengan siapa? bawa elok-elok, and , bjangan gediks2".
huhu, nasihat seorang ibu yang amat berguna. hehe.
okay. akhirnya umi benarkan jua..
jeng..jeng. mesti laseronok kan,
okay, aku, maria izzaty, hanan, ayu dan memek.
aku bawa kereta,dengan ayu, hanan,dan maria,
ha, ni la kwan2 saya tuh,,

MARIA


AYU
HANAN

MEK

mek bawa motor sendiri.
kami makan bla,bla,bla.
tak payah tahu lah kan. hm,hm
dah lepas tuh baleq la. dah abes... HAHA.
kami just makan-makan jer, sebab maria belanja,
dia baru dapat gaji. hm,
tapi before baleq tuh, nak naik kereta,
bari aku teringat.
my handset paling mahal tu,
tertinggal !!!!! perh !!! handset C3 tuh, haha


kau ada ? kau mst guna smsung GALAXY kan ? kan ?


HAHA, okay la. ni jer kot, nak makan mcd then baleq, tu jer, hehe
tapi ....
tak kira la makan dengan siapa pun,
aku mesti akan terlebih satu makanan,
haha, tak pernah kurang!!!! HAHA,
okay all, bye-bye.. thanks pada yang sudi baca...



No comments: