isnin PERTAMA di sultan MUHAMMAD

assalamualaikum,
hye semua, sekarang dah boleh selalu update blog la,
sebabnya aku dah tak bekerja lagi,
okey guys, 
seperti yang kau orang tahu, aku ni masih lagi bergelar pelajar sekolah,
aku sekarang masuk form SIX!! six you know, 


hahaha,
aku sendiri tak pernah bayang yang aku akan sekolah lagi,
aku masih berdoa agar rayuan upu aku diterima,
okey,
nak cerita pasal isnin pertama disekolah sultan muhammad,
okay, sultan muhammad adalah sekolah lelaki,
kecuali tingkatan enam, hm, tingkatan enam only,
tadi time tengah beratur, tiba-tiba dengar bunyi, "plup".

rupanya pelajar lelaki kena sebat bontot, haha
first time tau tengok,
agar terkejut la jugak,
sakit dan kuat lah jugak dia rotan tuh, haha,.
tapi kakak pengawas tak kasik tengok,
kecoss ajerr, hm,
tapi nak buat cam neh kan, dorang lebih muda,, eh silap,TUA !! haha,
budak2 tu kena sebat sebab datang lambat,
tak pakai lencana, then tak pakai songkok,
akk tuh kata kalau girl, dia just suruh ringan2 je,
like,,, kutip sampah, siram pokok bunga,
macam ni ..... heee


haha, but, buat masa ni, aku tak pernah kena lagi la, harap-harap tak kena,
hm,, hm aku tanak sekolah situ la,
sbb malas nak bgn awal pagi,
weeei, !! ,
okay la, sampai sini sahaja post saya, 


lain kali jumpa lagi, bye-bye sayang, muacch , haha,

No comments: