Kentut dalam tidur

Testing..Testing..

Sebelum tu nak minta kengkorang klik iklan nie eh. Tak banyak mana pun. Dalam RM 0.35 sen je. 


Okay nie kisah masa bebaru ni aku dengan yang lain gi berjalan ke Terengganu. Ada entry sebelum ni aku dok cerita perjalanannya.

Kisahnya macam nie, masa tu hari terakhir kitorang di Terengganu. Kejadian berlaku dalam bilik atas katil dalam jam 9 pagi. Masa jam 9 pagi tu mata aku mengantuk balik. sementara tunggu jam 12 untuk naik bas, aku pun tidur la.

Dalam enak aku dibuai mimpi tetiba aku rasa macam berangin je. Aku terus buka mata sebab aku rasa aku terkentut. Aih ! hebat aku ni tidur pun boleh rasa aku kentut ke aku buat apa.

Masa aku bukak mata tu aku nampak Nada atau Masulah aku sem empat nie.


Sebelah aku tu ha la Nada. Masa aku rasa macam aku terkentut tu , dia la sebelah aku ha. Makanya aku pandang muka aku dalam keadaan mamai tu aku tanya dia.

'Nada.. aku kentut ke tadi?'

Diam. Nada teruskan pembacaan dia.

Dalam hati aku berkata-kata, Ish ! mungkin dia tak dengar kot aku kentut tadi. bagus la tu.

Makanya aku pun sambung la tidur. Dalam jam 11 pagi aku dah puas tidur sebab dah bunyi bising kat dalam bilik tu kan, aku tengok Nada masih di sebelah aku. Aku duduk aku pun tanya dia sekali lagi.

"Nada.. aku kentut ke tadi?' . Masih tak puas hati lagi tu.

'Hehe.. aah'

'Asal tadi aku tanya kau tak jawab?'

'Sebab kita takut Alia malu la'

'Sebenarnya aku sedar tau aku kentut. Sebab tu aku tanya kau. Kot-kot la aku mimpi je. Tu yang nak tahu kesahihannya. Hihi'.

Maka semua dalam bilik tu pun gelak la besar.

'Masa mula-mula tu kita ingat bunyi apa tau. Lepas tu baru dapat cam'.

Adoi Nada Oi ! Poning aku ha. Sakit perut aku gelak. Lepas tu aku dah tak boleh nak tengok muka si Nada ni ha. Asyik nak gelak jer. Aku terbayangkan betapa selamber dan tak malunya aku kentut. Apa nak jadi kau Alia oi ! tak sopan k.

'insyaallah,kita akan ditakdirkan bersama'

3 comments:

Zara Nurhaidah said...

Haha..same laa ngan zara. Tp zara lg terok kot. Ada satu masa tu..perut masuk angin, mmg perut xslesa, so, zara bw tdo laa.. Zara sedar zara blik2 buang angin mase tdo sb asal tkentut tu, zara mamai bgn..hahah. Mata ngntk sgt, so abaikn saje. Esok pg, en.suami ckp..ambooi, lena tdo smalam ye smpai tkentut2 xingt dunia. Hahahahaha..segan nye zara..

Cik Nadyya said...

hahahaha teringat lak masa zaman belaja dulu. salu buat.. lg2 ngn roomate tido 1 katil. mesti ckp. fuhh naseb dy tido lena. malu kot :p

noly anna said...

hahaha
nnt free singgahlah blog noly ye
www.nolyanna.blogspot.com