study week weh !

Exam ! Exam ! Exam !

Kenapa dia adalah antara benda yang suka kejar dan syok dekat aku? Aku tak suka dan tak jatuh cinta langsung dengan dia. Tapi dia suka usha aku. Menci ah !

Sekarang ni musim study week. Ya rabbi, malasnyaaa lahai. Malas sungguh aku weh ! tak ada mood langsung nak baca hafal apa-apa. Ada la sikit-sikit tu. Tengok mood ah. Dengan assimen tak setel lagi. letih aku pikir ah. Letih !

Ni berikut jadual nanti untuk exam.


Terima kasih pada Farah Aida sebab dia dari sem 1 selalu tolong buatkan jadual untuk kami nie. Baru semangat 1% tengok jadual lawo macam nie. Kalau tak kosong putih je. Ni baru dapat 1% je semangat. mana lagi semangat 99% ? tunggu dia yang msg aku suruh aku semangat. Terus 100% dapat semangat belajar. Memang mimpi je la.

Semangat belajar.. ohh semangat belajar. Datanglah kepadaku. Datanglah kepadaku sekarang. i tunggu you , i nak kahwin dengan you semangat belajar. kahwin kontrak je. Sampai 17 .2 je. Plesss datang..

kbaiiii


'insyaallah, kita akan ditakdirkan bersama'

No comments: