Air Asia, tiger air atau Malindo air?

We are planning to go to Singapore untuk cuti semester ni.

Me, Husna and Nisa with Hana's help. We are going to rumah Hana yang memang tinggal di Singapore.

So, we're decide to take a Malindo air. Buat sekarang ni pun Malindo tengah buat promosi untuk cuti sekolah yang bakal datang ni. Tapi sekarang agak kepeningan untuk buat keputusan samada Malindo, Airasia or tiger air. Firefly we decide to use during going back to Malaysia. Sebab murah sikit berbanding dengan yang lain.





So guys korang boleh tengok harga tiket lebih kurang je kan? Memang murah kot bagi aku around 59-60. Biasa kalau aku check mesti 100 something la.

Kitorang tak tahu nak amik apa sebenarnya? samada nak amik Airasia, Malindo atau tiger. Sungguh aku tak pernah naik Malindo atau tiger. Kalau Airasia dengan firefly aku pernah naik aa. Tapi kalau ikut keselesaan rasa mana lagi better?

Huh ! Kitorang hanya ada dua hari sahaja untuk booking tiket. Takut disambar orang sedih wo.



Agak keloratan sikit dengan macam-macam page aku buka kan? HAHA. Aku memang macam nie. Kekadang penuh tab tu. Huhu. Okay, ni pula untuk balik. So far ini la yang paling murah. Kalau yang lain  around 110++ Hmmm.

So, korang rasa nak amik mana? nak amik mahal, tak mampu. Almaklumlah study lagi kan lepas tu tak amik ptptn lepas tu tak dapat JPA. haha. so ni untung sabut timbul untuk batu tenggelam jela. huhu.

Kitorang memang tak sabar nak tunggu bulan 12 ni exam start lepas tu 13 januari settle pekse. huuu. Cepatlah masa berlalu.

Harap boleh bagi pandangan ya.

*Abaikan grammar error sebab tgh practise English la

1 comment:

Najlaa 'Aqilah said...

akak tak penah try malindo air tapi lately banyak dengar good reviews for malindo air hee