Spend time di LEGOLAND

Bismillah,

Lamanyaaa tak update apa-apa. Rasa 2 bulan sepi macam tu jerk. Bukan malas atau tak ade idea tapi laptop tak boleh nak connect. 

Ah, kisah pulak orang , HAHA.

Just nak update pasal pergi LEGOLAND hari tu. Dapat free tiket sebab tu pergi. Kalau nak pergi saje memang tak ada maknanya dengan mahalnya.

Before tu pula baru pergi SABAH. memang tak lah nak beli.

Kitorang dapat dari ALAF 21. Thanks.

Tapi menyesal pergi sebab takde la best sangat LEGOLAND ni. Mahal je lebih.

So, kitorang pergi 3 orang walaupun we got 4 tickets sebab memasing kering kan. Memula ingatkan nak tidur, lepas tu member macam susah je. So kitorang decide just balik hari.

Guys !!! OMG !!! Masa dah gerak member yang macam susah nak tidur tu, dia yang dah pack baju lebih sebab nak tidur. What the heck !! Kitorang baju sehelai je okayyy ! Memang nak kena sebat dia tu. Haih !

So after 2 hours kitorang sampai ke LEGOLAND.

Alkisahnya masa kat jalan, bawak kereta and tiba2 ada polis peronda kat belakang. aku terus je lah bawak laju siap potong dia pula tu sebab kawan aku cakap dia tak kan saman punya sebab dia just polis peronda. So aku bawak la laju macam biasa siap potong2.

Tapi aku pelik awat lah polis ni asyik ikut aku. Aku ke kiri dia ke kiri, aku ke kanan dia ke kanan. Bila aku adu kat member aku dia kata aku perasan.

Sekali hamikkk kau dia dia keluarkan suara.. "TOLONG BERHENTI" 

Jilake !

Siap damp lampu pulak tu.

Double JILAKE. haha

Tapi Alhamdulillah tak kena saman lepas dia main-main borak2. Warning jer tuh.

Sampai.--

Just enjoy the pictures. 
















Then, kat sini kitorang tidur malam tu. Apa ek nama hotel ni. Namanya HOTEL NUSA CT. Bilik okayyy semua bersih cuma kurang memuaskan dari segi cafe dia dan juga hak kita.

5 minit dari LEGOLAND and dekat dengan kedai makan semua benda alah tu. CUMA banyak BANGLA. HAha

1 comment:

PeRdU cINta said...

Banyak babgla...lalalala...ermmm..tak apa yang penting rounder legoland..