Semua pergi kem

Assalam. hye . hm . hari ni rasa sunyi je . yelah , semua orang tak ada. dorang pergi kem lah . saya ? kenapa saya tak pergi ? yelah , sebab saya malas nak pergi . ade banyak sebab kenapa saya tak pergi. antaranya saya malas nak kemas barang. lain lah kalau saya memang dari rumah. ssah lah nnti nak carik baju lagi.

hm. lepas tu saya malas sebab pemakaian. pergi kem tapi duk pakai baju kurung and kain je. saya bukan nak perlekehkan . memang nampak comel pakai baju kurng tu . tp ini kem kot. takkan nak pakai baju kurung je. mmg lah tak larang pakai baju biasa . tapi nnti jadi bualan mulut orang pulak. saya ni dah la jenis degil.

lagi pula, pogramnyaa macam tak best je . ade jugak terniat dalam hati nak pergi, tapi fikir balik , eh ? malas lah ! malas lagi nak kemas barang la. lepas tu nak kena duduk challet tu satu bilik 10 orang ! hm memang TAK ler ! kalau dengan familyy okay je ! . tapi kalau dengan orang lain, tak biasa lah !.tak suka sangat sempit-2 nie . lagipula bila dah ramai2 nie ssh nak jaga hati memasing.

hm . sya okay je duduk reramai ni atau lagi best , saya okay je hidup bermasyarakat nie . kalau dah kena saya tak de lah smpai tak boleh join okay je . cuma saya lebih suka hdp sendiri. kita buat apa pun orang tak kisah . kita buat hal sndiri . kan sennangg.

okay !btw . malam tadi msuk skesta ! bapak giler ketapang ah! lawak sangat! lawak bukan apa. kitorang berlakon kat depan tu macam syok sendiri lah pulak ! haha . yelah , mana tak syok sendiri. gelak je lebih, bercakap nye idok ! haha . lawak giler . ah . orang thailand berlakon same over je . selamber badak je baring atas jalanraya ! haha . okay lah . sampai sini saje . hatiku rindukan dia. awwmm

No comments: