Akhirnya mereka lepas

tak update dah pasal apa yang telah terjadi pada adik aku dan abang aku serta anak buah akus erta kawan aku . hm Alhamdulillah . akhirnya mereka telah dibebaskan . sekarang dah ade diluar . hari jumaat ketiga-tiga mereka sudah bebas . lepas bebas tu, terus bawak mereka pergi makan .

tapi kitorang tak ade la. yang ade kakak sedare aku bawak dorang gi makan ikan bakar. malam tu , walid dengan mak dak fazely bawak dorang gi makan dekat kfc. kebetulan izza dapat upkk 7A 1B . jadi walid belanja lah makan kfc kan . sekali bawak sebab dorang dah keluar lokap . yelah , dalam lokap makan ape je..

sekarang semua sudah tersenyum lega , semua sudah kembali normal. Alhamdulillah , abang aku paling sedih la.. dia mmg paling banyak menangis , mungkin dia bebetul menyesal. lepas ni mungkin dorang kena buat kerja amal je la. harap-harap dorang insaf la ye . walid dan mak cik2 serta pakcik2 yang lain semua nasihat dorang , dorang janji taknak balik lebih dari jam 11 . semoga dorang tunaikan kata mereka tu . hihi , jangan cakap je . btw , I Love Them So Much :)


No comments: