Selamat Hari Lahir Ukhti

Yehahh ! Selamat Hari Lahir yang ke Sembila Belas wahai Syarifah Ainul Hasanah atau Ukhti . Hari nie merupakan 17 Julai 2013 , tarikh lahir ukhti yang ke 19 . Tua dah tu oi !

Impian si minah nie nak ke Yaman , aku doakan dia semoga tercapai la impiannya . Impian dia banyak la , tinggi melangit dan terdaya nak tinggi lagi , banyak sangat kan . Aku cuma doakan dia dapat pergi Yaman , duduk sane kurang dari 10 tahun , lepas tu balik Malaysia balik.
Hasrat dia nak duduk sane terus . Dia nak kahwin dengan orang Yaman. Tapi aku tak nak la dia duduk sane . Bukan sebab aku akan rindu dia ke ape , tapi aku taknak dia tu lupa daratan . Teeet . benarkah ? Alahai.

Wahai cik Ukhti oi ! Aku cakap betul nie , aku memang doakan supaya hasrat kau tercapai dapat jejak kaki ke Yaman , tapi tidak untuk menetap disana. Kiki. Sorry .

Ti , Aku doakan semoga apa yang kau rasa selama ni akan terbalas dan tak sia-sia. Sama-sama kita jaga hati ye Ukhti. Memang bukan mudah untuk jaga hati , tapi sekurang-kurangnya , kita mencuba walaupun sebenarnya aku tak cuba pun .
Aku tahu kau rindu dia . Sebab aku ade baca note kau. Aku tahu kau selalu tak dapat nak tahan perasaan rindu kau tu , sabar key. Allah tahu yang terbaik buat kau . Kau sendiri selalu cakap kan , kita kena kuat bila rindukan seseorang. Kalau kita rasa apa yang kita lalui itu teruk , sebenarnya ada orang lain lagi teruk.

Semoga , persahabatan kita akan kekal selamanya ye. Kalau aku ade termarah , tertengking atau sengaja tengking kau tu ke , sorry la. Ade kala amarah aku ni tak terjangka akan meletuss.kbaii

No comments: