Aku merindui Dia

Semalam saya telah tanya jugak fakhrul Muiz mana hilangnya si dia ? asalnya saya malu lah jugak nak tanya . tapi akhirnya saya telah meluahkan apa yang bermain-main dihati saya . Allah , gembiranya hati saya bila dapat tahu dia ada dimana. Walaupun tak dapat tengok muka dia , sekurang2nya saya tahu dia ade dimana. itu yang penting.

Hari ni kelas dia ade. Syukur, sekurang-kurangnya hilang sedikit rindu saya pada dia . saya tahu saya tak layak nak simpan perasaan besar ni dekat dia , tapi nak buat macam ne , saya tak mampu nak buang rasa tu, bukan tak mampu tapi mungkin saya yang taknak barangkali. ye, memang saya taknak .saya janji akan lupakan dia kalau dia yang minta , dan kalau dia dah ade pilihan hati. :'(

ye, memang nampak macam bodohkan . tapi nak buat mcam ne . Sekrang ni perasaan tu datang kembali. saya kembali sunyi dan riindukan dia. kenapa setiap minggu dia nak balik. saya nak dia ada disisi saya . takde disisi saya pun tak apa, yang penting saya tahu dia ade dekat-dekat dengan saya. saya betul-betul sayangkan dia.


No comments: