Himpunan Kebangkitan Rakyat

Assalamualaikum . huh ! penat masih belum hilang lagi bila kepenatan berjalan jauh untuk Perhimpunan Kebangkitan Sejuta Rakyat 112 :) memang terbaikkk dari Ladanglah ! syokk giler ! memang amat menyesal kalau saya Tak pergi.

okay , bermula malam tu saya gerak jam 10 malam naik bus dengan cik Husna . sampai dalam jam 6 pagi , terlewat satu jam mungkin . huh ! sampai sane dekat hentian Putra memang ramai lah . terserempat kak MPPJTK . lepas solat , saya dengan Husna gerak ke masjid jamek. dah jalan tu, gerak pulak ke masjid negara sebab walid suruh gerak dekat sane :)kumpul sane je lah . okayy


okay nie mase dah berjalan menuju ke Stadium Merdeka  . walid dengan pakcik Azmi


okay , ni mase awal lagi. baru-baru sampai . dekat masjid negara la. time nie dah mula hujan renyai-renyai. tapi tak lebat , diselangi dengan panas yang terik. ni aku ummi dengan husna.


ni pulak walid pakcik azmii dan izza




ni masa lepas habis solat zohor lah kan :)


suasana selepas solat zohor. orang dah mula nak berhimpun . ramai kan ?ni baru satu sudut .



perjalanan ke stadium





macam nie berita kata tak ramai ! 









ni masa awal-awal lagi . azmin ali dah sampai. best giler aku dengan husna dapat tengok dia depan2 .. kitorang je perempuan . yang lain semua lelaki. hihi


ni pulak suasana dalam stadium  btw aku tak dapat masuk, ni ambil dari orang je :)


No comments: