kahwin dan ada anak

Berkahwin dan mempunyai cahaya mata. Itulah impian setiap wanita dalam dunia ini. Aku juga tak terlepas dari berperasaan sama. Aku juga manusia.

Pengakuan aku sendiri. Aku nak berkahwin dan mempunyai anak.

Naluri seorang perempuan kot. Tiba-tiba hati rasa kosong dan sedih. Aku mahu mempunyai anak sendiri walaupun aku belum berkahwin. Ah ! apa sudah terjadi. wonder.

Apa perasaan korang sendiri kalau balik kelas atau balik kerja penat-penat then ada baby yang comel tengah tunggu kita macam ni ? I want thisss ! :'(

2 comments:

eyqa yushaiza said...

Ni baby FM anak kak Irine kan? haha.. comel betul baby FM ni :DD

Cik Nadyya said...

ingat awk da kawen.

yepp teringin jugak, walaupon keje jaga anak orang tetap teringin sayangi dan jaga anak sendiri dan mempunyai suami sangat menyayangi kite :)