Entahlaaaa .


Pertama sekali. Alhamdulillah . Aku baru je lepas habis baca yassin dengan kak cik , Najiha , Nadirah , Najiha dan cik Ukhti (Gadis selalu salah sebut nama  sesuatu benda)  . Aku minta dorang buat air yassin untuk aku , terus dia ajak aku buat solat hajat terus . HAHA . takpeee la. 

Btw . aku tengah menaip dalam keadaan ketensionan yang amat melampau-malampau.  Heyyy kesing ! kau jangan sampai aku sumpah semua keturunan kau taw ! baik kau nyahh sekarang dari laptop dan tubuh badan aku sekrang ! grr . aku marah nie !

Bila sekali aku dan membebel memang tak lah aku berhenti !Jadi tolonglah blaaa sekrang wahai kesing oi dari katil aku !bla  la weh ! ganggu mood aku jee la.

Hari nie cukuplah , genaplah 10 hari aku nie terpaksa menahan hati dan rindu . okay, sebenarnya tadi ada je peluang aku nak tengok muka dia . Akan tetapi, aku tidak menghadirkan diri ke Bengkel Murajaah . Bukan aku tak nak datang . Masaaalahnya dorang kata tak ade tempat . So, malaslah aku .

Hari nie pergi ambil Madiha balik dari Terengganu . Memang sesak ah nafas gelak sebab pergi dengan ukhti dan Najiha. Dimana ade Ukhti disitu ade ketawwa dan ade salah sebut perkataan . HAHA . Ukhti seorang yang amat kelakar .

Tadi petang baca blog Aishah . Kat sini aku tak mampu nak cakap apa . Aku tak reti nak bagi kata semangat . Kalau setakat nak membebel tu , aku memang pandai lah kan . err . Aishah , sabar okayy. Lukman tu nanti esok lusa sihatlah tu . Aku sedih jugak lah baca blog kau tu . Tapi funny pon ade . dan mengalahkan mak dia jee siap nak selimut bagai . Tapi apa pun aku faham , kau risau sebab kau sayang dia kan . okayy, okayy . Aku doakan kau bahagia . HiHi .

Petang tu jugak , Aida cakap dengan aku yang dia dah rasa apa yang aku rasa . Apa ? apa ? ouh , pasal si Saiful . Aida keciwa sebab Saiful sekrang digosipkan dengan Amalina. Relax lah weh ! kumbang bukan sekor . Tu Mad kan tengah tunggu kau tu . Janganlah pergi jauh-jauh amik yang lain . Mad kan ok ! hihi . Biarkan jeee saiful tu .

Ingat nie aida dan Aishah ! Sabar itu penting ! macam korang selalu cakap dekat aku bila aku sedikit terluka dengan "dia" . Kalau kita ikhlas sayangkan seseorang itu , Biarlah seribu kali dia mencintai orang lain , kita masih tetap boleh tersenyum . Dan melihat orang yang kita sayang itu dalam kesusahan itu amat menyakitkan dan menyedihkan . Melihat orang yang kita sayang itu dalam keadaan payah dan tak berdaya memang memeritkan . Kalau kau kuat , I.Allah orang itu juga akan kuat . Aku faham okayy . Sabar itu indah . Sama-sama kita rasa . Aku pun akan sabar walaupun kekdang hilang sabar tu . HiHi .

Ingat nie ! Untuk menunggu seseorang memang sangat mudah , Tapi untuk setia dengan seseorang amatlah payah . Kita boleh jee tunggu seseorang dengan kecurangan , tapi kesetiaan mustahil terselit dengan kecurangan . Aku berusaha menjadi seorang penunggu yang setia agar kelak setia aku akan dihargai . itu impian aku .

O-D-Y-W-B-M 

No comments: