apakah perasaan ini ?

nasa... hihi , gatalnya ..
okay, pagi tadi dekat APIUM nilampuri ade buat qiamulail :)
jadi qiam tu dekat dewan johor la kan :)
lepas qiam tu, ade sahur beramai-ramai la.
aku tak join atas sebab yang tak boleh dielakkan :) aku tidur je la.
yang pergi ke sane aishah dan atiraf jer.
R.O.O.M.A.T.E aku la tu .
aku tidur je la, krukh-4 , ngantuk, maklum la tidur lambat ,
aku dan aida, HAHA :)  tidur je keje :)
okay , lepas bangu tidur tu, 
aishah bagitahu , rugi aku tak ikut, eah ? aisha, kalau aku join pun,
aku bukan boleh solat sekali :)
hm, aishah kata nasa ade sekali tau :) ha ? ha ?
yups, dia ade sekali time qiam tu, ya allah :) 
Iam F.A.L.L.I.N.G  in L.O.V.E :)
aku suka sangat bila aisyah kata macam tu, dia memang lelaki  yg hebat :)
dia join la qiam tu, tp macam biasa la dia tu, saf belakang la kan .
HUHUHU :) 
aisyah kata lagi time org nak zikir tu, dia ade minta something dekat mber dia.
aisyah kata dia pelik la, dia ingat nasa minta nset :)
rupanya dia minta alquran :) alquran tu dalam poket baju mber dia.
ya allah :) aku jatuh cinta lagi pada hamba itu  :)
ya allah :) kenapa kau ciptakan dia mcm tu, semakin hari semakin kebaikan ak lihat dalam diri dia
dan semakin hari perasaan aku makin bercambah :)
aku takut perasaan nie bakal merosakkan hati aku sendiri .
aku tak tahu samada perasaan ini benar ikhlas atau tidak, aku takut ianya hanya mainan .
ya allah :) berikanlah aku kekuatan :) 
jika perasaan ini hanya sementara sahaja, maka aku pohon , buangkanlah perasaan ini.
jangan biar aku hanyut dengan mainan hati . aku tak mahu terluka lg :(.
ya allah :) nasa terlalu baik dan hebat buat mata aku . aku tahu,
aku tidak layak langsung untuk dia , 
bukankah dalam alquran kau sudah berfirman 
wanita yang baik diciptakan untuk lelaki yang baik, begitu juga sebaliknya ,
tetapi aku ? aku tidak soleha, nasa adelah lelaki yg soleh, 
aku tak layak berganding dengan dia , maka hapuskanlah rasa ini :( .
walaupun aku tahu makin hari aku makin boleh pengsan tgk muka dia, huuhu :)
okay la :) pray the best for me okay :)) 


YA allah :) aku NAK dia jadi JODOHHHH aku , hihihi .gatalnye aku :*)

No comments: