penatnya berjalan..



penatnya lahai berjalan ,. :( . tengok tu muka dah la tembam .
orang lain bulan puasa makin kurus, aku lak makin tembam .
tadi keluar pergi KB :) .
sempat tu lalu jugak la kuliah tok guru :)
ramai orang yang sangat la, sampai ktorang nak parking kereta pun takde tempat .
sesak lak tu nak jalan sampai aku dan hanie berpisah tau dgn aisha-aida-sara.
kitorang pergi berlima la.
aku-hanie-aishah-sarah-aida :)


asalnya ada ajak mida jugak same dengan shu .
tapi dorang taknak , nak jadikan cerita tadi terserempak dengan mereka tau .
terkejut lah jugak, yelah ckp dgn sarah taknak pergi,
alih2 ade je dekat situ :( mesti ah terrasa hati kan :) .
yang ade mida-shu-dan fatini ;).
hani la terasa hati sangat , aku pun la, tapi tak sangat la.okay lg .
okay abaikan pasal mereka nie ye.
keluar tu sebab nak beli baju raya , tapi dah carik
tak ade pulak yang berkenan dekat hati, menyampah betul la.
kalau ade yang cantik , tak ade size, kalau ade size, aku lak tak suka.
nyampah doe .! .
tapi aku ade gak la beli barang , beli minyak wangi -kasturi putih- 
wangi sangat , bbau dia llembut jerrrk...
aku ade guk beli kasut raya , kaler puti hitam, nak tengok ?
jap eah ...


beli dekat kedai nie la :)


V.E.R.N.'S :)) . suka beli dekat sini :)


ha, ni la kasut raya aku :) 
TAK cantik ? kisah pulak aku :p 
mahal tau rasa menyesal jerk beli, satu pembaziran :( huhu.
RM 49.90 :) mahal jugak tau bagi aku :(


focus pada kasut je okay :)) muka aku sila abaikan ;).


ni lak HUMAIRA SCARF :))
aku beli tudung dekat sini , pun mahal jugak , habis RM70 hengget tau :( .

okay la :) sampai sini je , pic tudung tak boleh snap lah ,\
nanti bila dah pakai , aku masukkan okay :) bye semua :)






No comments: