kami dah berbaik

alhamdulillah :) sekarang semuanya dah nampak pulih . tahu kan maksud aku :) . yelah , antara aku dah mida .
semalam shu chat dengan aku , dia minta aku berbaik dengan mida, okay . no hal la. hm , dia ajak gi keluar beli makanan dengan mida sekali , okay , aku bukan tak nak tiba-tiba mood aku hilang pulak, aku tak ade mood nk balas chat dak shu tu . so, aku diamkan diri je , shu harap sgt agar aku boleh turun join sekali , dia nak kami yang macam dulu . sekarang aku lak keras hati , aku bukan keras hati, tp mood lari la. tak sempat nak kejar .



HIHI :) nasa ,, ei, gatalnya :( .
hm, okay , last-last aku turun jugak la, aku buat biasa je walaupun aku tahu mida tak selesa sgt , nampak la dia janggal sebab dia diam je , aku je banyak ajak dia berborak :) . takpe la maybe dia serba salah kot, yang penting dah okay sikit, aku tak nak la sebab jantan keparat tu kami bergaduh , buang masa okay ;) aku tak suka , meskipun dia adelah insan yang paling aku sayang seketika dahulu , tp bila dia buat aku macam nie, sorry to say la bro, wa undur diri dulu okay :) TAK minat la jantan cm kau . :)

hm , kitorang pergi beli makanan untuk berbuka, okay la sikit-sikit tu sebab dah boleh senyum and berbuka mulut bercakap, cuma dia masih perlukan sedikit masa, ha , pelik la, gaya aku macam la aku yang bersalah, beroleh-oleh aku nak amik hati dia , HAHA :) aku tak kata dia salah pun , tp ye la, pham-paham je la. aku salah ler kot :) . tapi kat sni nak kata kami dah okay la . tadi pun jawab pekse pun dah boleh gelak-gelak borak-borak , aku siap tiru mida punyer jawapan sekali :) HIHI :) dah baik le tu , amik kesempatan pulak :)
hihi sekali sekale je .

okay la , aku rasa cuma satu je tak kena lagi , hanie cm terasa lagi dengan mida, hai pelik, aku yg ade masaalah dengan mida, tetapi hanie lak yang berlarutan gaduh dengan mida,insya-allah lelame baik la tu kot, amen la :)) doa terbaik untuk mereka, aku dgn mida nie dah stabil la sikit, cuma dia masih kurangg bercakap tak macam dulu lg :) . okay bye -bye .


semoga kita kekal sehingga syurga :) amen :) 


No comments: