pergi perkaampungan asli

hye , today is boring day , cewah :) . penat aku tukar url :) penat aku hilangkan semua jejak belog aku , akhirnya cik aida kita nie temui jugak :) tapi takpe la. dia je tau , aku tahu dia takkkan la nak hebohkan dekat orang kan :) rahsia kita bersama :) eh ?

semalam aku ponteng kelas nasyatat , sebab ? sebabnya aku gi buang masa dengan ukhti dan najiha gi KB mall :) .haha .buat ape gi sane ? aku gi beli beli barang la. semalam je rm200 habis tau , haih , stau pembaziran la weh , ahaa.. aku bli tudung baju and macam2 lah . makan lak kfc buat kali kdua , huhu , btw , kfc yang aku suruh ekin beli tu dia belanja , dia kata orang yang selalu memberi akan menerima :) thanks my friieend :)

hari nie nak gi kamung asli-asli tu weh , nyampah doe , kena 3 hari dua malam , mati2 aku pikrkan 2 hari stau malam, haih , kalau tak , tentu aku takjoin tau , sedih la :( aku kena siap sedia , kena buang air bsaw awal2, haha ,bukan ape , aku tak boleh tukar tandas, wakaka.

hm , rasa berdebar lak nak gi sane , dah la group gotong royong , aku aida, nasa, sufi weh husna dengan fuad, ah , aku ni memey tak berpisah dengan sufi , untung la aku , kih3 . semalam dah la nmpak nasa merokok , rasa nak lempang je muka dia , tp aku ni spe je , aku dah la minat dia , lepas uh sesukai je nak lempang dia , alolo, buah hati aku tu , haha , werkk :p .

hihi , ok la . nak gi asli-asli nie nak kena pakai tshirt labuh la ape la. aku mana ade , ak tak bawak banyak tshirt labuh la !!! paham dok ?? haha , ok bye . aku hanya ade baju tidur dan baju lengan pendek,, tshirt biasa ade bawak tp dua helai je , ampun wak mus dan aifaa , hihi :) okay bbye ,, berpaa kali bye daa !

No comments: