perasaan ape nie ?

hye , hari nie kita tak tahu nak story ape , apa yang patut korang tahu , aku rasa semacam je weh ! aku rasa ape, aku rasa sedih , aku rasa takut , aku rasa sayang , aku rasa rindu , aku rasa macam-macam la. aku sedih kenapa nasa langsung tak dapat nak rasa perasaan aku dekat dia , kenapa siput sanggup lukakan hati aku, aku baca msg mida dengan siput , ye aku akui aku tak patut buat macam tu , tp keinginan aku sangat membuak-buak , aku nak tahu sangat , thats why la aku buka :( . siput memang buang aky dri hidup dia !!

argghh ! kenapa aku ni bodoh sgt , kenapa aku masih nak fikirkan dia ? aku sendiri dah tahu dia buang aku kan , kenapa aku nie masih rela nak syg dan rindu dia  , ah ,nasa, masa bila aku boleh sayangkan dia nie  , macam mana dia boleh gantikan tempat siput , sedangkan selama nie dah bertahun banyak laki datang dalam hidup aku  , kenapa aku boleh tak jatuh hati :( . dah alia , cukup la, nasa tak pandang kau langsung , kau spe je .


aku memang tak patut ade dekat sini , aku tak patut wujud dekat sini , dekat University malaya nie , aku tak patut wujud, semuanya satu kesilapan , sebab aku masuk sini , aku jd cm nieh , semua nya tak betul , bermula aku nampak nasa 18.6 tu dekat tangga, lepas tu , aku kenal mida, aku kenalkan mida dengan siput , aku adelah org pertma yg sufi kenal, ah , semuanya tak betul , aku silap , kalau aku tak masuk sini , semua nie tak jadi, kenapa hati aku celaru je hari nie .

semalam aku msg hanan , kata-kata hanan macam memberi cahaya kebahagiaan dekat ak , tapi hati aku hancur jugak akhrnya :( . hanan kata mana tahu kan , satu keajaiiban berlaku dimana satu hari nanti allah buka pintu hati nasa untuk terima aku kan , HAHA . satu bnda yang kelakar , ye , mmg ajaib pun hanan , tak mungkin nasa tu boleh bukak pintu hati dia dekat ak ,

ade satu soalan yang buat aku tersentuh  , alia , sampai bila kau nak tunggu dia ? sampai bila kau boleh bertahan , setahun ? dua tahun? sampai habis belajar ? hm , boleh makan hati la nampaknya kau . hm , ye , memang hanan , siapa takakan kecewa atau makan hati kan ? ye , aku jawab , aku dah sedia hanan , aku dan sedia akan kecewa , sebelum aku lepaskan semua perasaan aku pada dia  sebelum aku pindah kan hati ak dari siput kepada dia , aku dah sedia hanan , aku tahu aku ni akan kecewa lagi , aku tahu aku akan kecewa buat kali kedua , kalau aku berani kembangkan perasaan ni,, so aku kena berani nak tanggung sebarang rasa sakit hati , ye , aku akui , tapi mampukah aku ?

aku ni cuma manusia biasa , ye , aku dah sedia semua nie , cuma kadang2 aku takboleh lawan rasa kecewa dihati tu . aku cuma insan biasa yang allah anugerahkan rasa sayang sehingga aku sendiri jatuh rebah dan rapuh . kadang2 aku rasa bodoh sgt bila terbit rasa cemburu terhadap sufi :( . kenapa aku ? aku tak layak cemburu dengan sufi , nasa suka dia , nasa berhak untuk suka sesiapa. malah ak sendiri kan dan janji akan terima dengan hati terbuka kalau nasa minat sesiapa , tp kenapa ade lagi rasa tak senang disudut hati , kenapa ? bila ianya nak pergi ? aku benci tau ;( aku sedih , aku tak larat lagi nak layan hati sengal nie

nasa , tolong la aku , andaikata suatu hari nanti kau terbaca semua coretan hati aku , tolong la hancurkan hati aku , tolong la marah aku , herdik aku , hina aku , cakap lah aku nie tak sedar diri , cakap la apa pun sampai aku betul2 sedih dan kecewa, biarlah aku sedih dan aku boleh lupakan kau , tolong la nasa , aku tak nak lagi simpan perasaan ni ,:( . aku sakit hati sangat bila dapat tahu kau minat sufi . aku selalu harap dan doa agar apa yang aku baca tu hanya salah paham . tapi tak , tak mungkin salah paham , sufi comel, cantik, cun , boleh je kalau kau nak minat and suka dia , aku nie ape la sangat , jauh beza dengan sufi :( malam tu lepas baca benda tu , aku kecewa , ah , kenapa aku ni bodoh sgt :(



aku rindu kau hari-hari nasa, bodohkan aku ? dulu aku pernah rindu siput macam nie , sekarang pun same, tpi aku taktahu sebanyak mana rindu aku dekat siput , nasa, kalau aku tak nampak kau satu hari aku rindu weh , aku tak boleh nak tahan , aku patut kawal perasaan rindu nie , ye , aku sedang cuba kawal. aku tak nak aku jadi teruk . aku tak nak jadi org bodoh rindu kau sdangkan kau bagai nak rak suka sufi , haha , ye , aku memang cm nieh , selalu jatuh hati dekat org yang memang takkan pandang aku langsung , so, padan muka aku kan ! haha .

dah la. kadang2 bila kawan2 doakan aku ade jodoh dengan nasa , aku happy , aku aminkan , aida, aisha , sue, mida , husna, anan , nasuha , aifaa, dan lain2 , mereka bagi aku semangat , tetapi bila aida selalu ckp nasa usha sufi , aku down la ,:( . aku memang ptt sedar , aku mmg tak layak langsung :( , ah apa perasaan nie ? aku benci la :(

dah la , makin panjang aku tulis , makin mengarut kan, pleas la , aku nie memang tak guna langsung , dah ! aku dah pasrah :(

No comments: