raya dengan aimi and kak aimi

raya kali ni best la jugak , sronok sebab ni first time aku raya , baju raya aku takde :(
haha , mksd aku lah kan , baju raya yang sepatutnya dipakai bersama keluarga tercinta takde, HAHA , naseb malang la haha .

eh , raya keempat hari tu aku gi beraya rumah mber la kan , aku gi raya sebab hari khamis tu , aku nak jemput mereka datang rumah aku  , lagipun saje2 je nak datang rumah mber jumpa mber lamaa kan , rindu . hm , aku gi dengan aimi, kak aimi dan pizza, tu pun bukan main jauh lg tau nak amik pizza dekat alor gajah , so kena la pusingkan , kak aimi tu kakak dak aimi tau :) kakak yang best giler.

hm , kitorang gi raye dekat merlimau , dekat rumah humaira, kak kila, kak wanie la. rumah kak wanie dapat makan mee goreng , perh , kenyang kejap, rumah kak qila dia sediakan roti sardin , ok la tu kn , dak pizza minum air , erhhh ,, bercawan2 , haha , katanya dah dahaga sangat . yelah tu kan , AHAHA.

aku hantar dak pizza jam 7 lebih la gitu , dak aimi dan kakak dak aimi  tidur rumah aku , aku yang ajak , mula2 ajak aimi je , tapi lepas tu ajak kakak dia sekali , mula2 segan jugak , tp lelame ok je dengan akk dia , akk dia ok  best giler , sampai rumah jam 8 malam , huh , lama jugak aku gi raya dari jam 11 pagi , hihi , padahal 4 buah rumah je , hm ,

sampai je rumah kitorang tak mandi pun , terus sambung jalan raya 4 buah rumah lagi  tp ni dengan mu family  la, dengan umi walid , ama dan izza ,gi raye umah pakcik, macam2 dapat makan , hm , lepas tu baru mandi , malam tu ingatkan nak tgk cerita ra.one . tp mals la, so dorang tido je  la. tapi aku dengan kak aimi tak tidur lg , kitorang beb0rak, habis la aimi jd mangsa bising kitorang sebab dia tidur tengah ,HAHA .

esok tu pagi bangun tidur , aku aimi umi , dan kak aimi , tolong la sikit2 umi sediakan barang , yelah nak masakkan , sampai jam12 , lepas tu nak gi mydin beli barang  , elok je nak keluar , dak iza dengan lan pun sampai , dah terbantut, aku layan je la dia duarang tu , bagi makan mee sup dengan ketupat same sambal udang , nyam3 , makan lepas beberapa jam dorang pun pulang .

aku gi la mydin dengan aimi dan kak aimi , mereka nak beli naju kurung , aku gi carik barang aku je la, kejap lg yanie and ain call kata nak datang rumah aku  , ok jangan salah paham , yanie geng lain , ain geng lain , huhu , aku balik la layan dorang  , thanks sebab sudi dtang weh ! HAHA :)  ade kawan baik pun ngencing aku , penat je aku buat kek batik, tp batang hidung pun tak nampak :( .

okay la lepas tu petang hantaw la mereka balik , aku smpai rumah jam8 malam lg , petang tu mber adek aku datang weh malu weh , pakwe lama ade , HAHA , budak sekolah rendah aku ade, malu ah :*) . bapak aku ade gak snap pic dorang , jap eh , eh , kat bawah nie ade la sikit pic aku dengan aimi and kak aimi :) okay , enjoy ye ..


ha, ni akk aimi -aku dan -aimi


ha ni aku lak sengsorang , haha


ha ni aku -kak aimi-aimi-dn mawardah


ni mawardah-kak aimi dan aimi :)


ni pic kami bertiga lagi 


ni adek aku dan pakcik


ni aku dan aimi :) petang .


ni aku pizza dan aimi :) petang 


aku suka pic nie , hha


we all :)




No comments: