iam okay :)

kenapa ? kenapa ? aku selalu mempersoalkannya .
kenapa aku berkenalan dengan dirinya ?

kerana allah nak aku kenal dengan dia .
tetapi kenapa dia ? 
kerana dia mungkin insan yang terpilih, 
 ya allah, tapi kenapa kau campakkan rasa ini?

kerana itu semua ujian alia, kehidupan tanpa ujian tak sernokkan :)
ye, tak best kalau hidup happy je .
tapi hati sakit sangat , kenapa hatisakit sgt?
kenapa aku ta boleh tabah macam org lain ? 
alia, allah tahu kau kuat , allah tahu kau mmpu tahan , sebab tu dia bg kau bnda nie.
bnda nie tak kuat sangat , org lain lagi besar ujian :)
cuba bersabar alia :) 

ya allah , tapi aku sedih :'( .
aku taktahu nak cakap macam mana lagi , kalau dulu, 
time siput hancurkan hati aku , hati aku tak sakit sgt ,
sebab dia tak ade depan mata aku , kami jauh ,,,
kalau dia ade suka wanita lain pun, aku tak dapat nak tgk muka bahagia dia .
tapi ka sini, jelas ya allah aku nmpak senyuman dia .
betapa sakitnya ya allah :( . kenapa aku tak kuat .
kenapa dia selalu tak anngap aku wujud , kenapa aku nie tak guna sgt ?

kenapa allah campakkan perasaan ini ?
ye alia, allah nak uji kau , dia sayangkan kau , dia nak kau selalu dekatkan dgn dia.
tapi aku benci dengan perasaan ni, 
perasaan ni buat org benci aku , semua tak suka aku berperasaan mcm ni.
aku tahu , seorang sahabat takkan sanggup nak dengar nama yang sama je hari2 .
aku tahu dorang akan bosan . :( /

ya allah , kenapa aku sengal sgt, aku kuat kan ?
aku mampu la :) kata aida , kalau aku nak miliki dia teruskan berdoa.
tapi aku takut , aku tak sanggup nak berdoa sebab ianya seolah2 aku berharap.
aku takut doa bakal kecewakan aku .

aku tak sanggup...
alia lihatlah dirimu .. kau dan dia sangat berbeza, kalian sgt berbeza :)
alia kuat , kau mampu lupakan semua nie , ye , buktikan :))
SMILE even SAD :))



iam O.KA.Y  :))


No comments: