Debat bahasa melayu

Alhamdulillah.

Memang la rasa sedih dan berduka juga kan bila kalah dalam debat tadi. Act, aku puas cari mana kelemahan pendebatan tadi. Jadi aku buat kesimpulan, mungkin silap aku tak beri peluang pada Pihak Kerajaan utuk izin laluan.

Wadeeeepakkkkk kau Alia.

Kau tahu kan kena potong markah?

Tak apa-tak apa. Aku dah redha dan biarkan je semua tu. Sekurang-kurangnya aku dalam usaha untuk kembalikan diri aku yang dulu. Seorang yang aktif dalam pendebatan dan pidato and syarahan.

Masa dedulu zaman sekolah, banyak sangat ceburi bidang semua ini. Tapi sejak menjejak kaki ke IPT ni aku dah slow. Mungkin sebab ada yang lagi hebat atau faktor diri aku sendiri yang sungguh malu tak bertempat.

Its okay, ini baru permulaan untuk zaman IPT nie. its okay-its okay. Kemoonn Alia. Lepas ni buat hebat lagi dari yang tadi. Buat macam zaman sekolah dulu. Kalahkan orang dan makin kuat dan tegas. Cari diri kau yang dulu. Find it. Gituuwwwww

Tapi aku still frust. Lantak ah. Antara UM jer pun. HAHA. Nanti usaha lagi. enjoy photos











Tamat

'insyaallah,kita akan ditakdirkan bersama'

No comments: