HATI yang mengarut

HARI ini saya update status banyak sangat . saya taktahu kenapa ? elampau sangat banyaknya .  HIHI , tapi last saya update adelah soal hati dan perasaan . sebenarnya ade lagi satu saya nak update untuk hari nie, tapi takpe la. saya TAK NAK nanti orang kutuk saya pulak kan .

okay status saya yang terakhir pasal dia jugak la. entah kenapa saya takut sangat kehilangan dia . tapi saya fikir balik saya tak layak berperasaan macam tu . saya BUKAN milik dia . jadi untuk apa saya nak berperasaan demikian , semua tu takdir allah , tapi saya sangat takut kehilangan dia . saya taknak kehilangan sebelum memiliki :(


orang akan tanya-tanya apa aku taknak kehilangan  err aku taknak kehilangan dia . aku belum dapat memiliki dia aku dah kena kehilangan . er, itu memang menyakitkan . tapi andai itu takdirnya . aku hambanya akan redha je . siapa je aku nak tolak semua ketentuan :) aku takut weh :(

macam ape je kan weh . aku nie memang tak sedar diri betul la . ! kesian aida setiap kali aku update status dia nak tahu kenapa . haha . aku bukan taknak bgitahu kau aida , TAPI aku malu la nak bgtahu ape yang ade kat hati aku nie . kkdang aku rasa cm over sangat aku nie . rasa malu sendiri .

aku nak minta maaf kat aida kalau aku selalu susahkan dia pasal DIA . :) sorry aida . aku taktahu ade kala aku takut nak tgk dia bersama dengan org lain walaupun semua nie takdir . kau cuba teka , paling aku takut kalau dia bersama dengan kau , err , sekali lagi aku taklayak nak rasa cm nie , bencinya aku nie ,

aku rindu dia weh , rasanya last aku nampak dia hari khamis .aku tak nampak dia lagi weh , yang aku hanya nampak facebook dia yang aku selalu jengok dan jugak motor rxz dia , weh ! sumpah aku rindu , aku nak tgk dia wlaupun skejap . tapi takkan la aku nak gi panggil dia ckp nak tgk muka dia .entah la. tp aku nak tgk muka dia kejap pun jadi la. sesaat pun takpe . . asalkan aku nak lepaskan rindu .:( 

ya allah ampunkan aku .




No comments: