sahabat :)

hm , bosan giler kot hari ni , tobour hari nie kena la datang awal kan , okay awal la jugak kan aku datang walaupun dah jam lapan setengah ! . hihi , biasanya aku datang jam 9 tau . ha , dasyat tak ? huhu , ye , dasyat weh ! .

asal pergi ke tobour tadi dengan aisyah dan hanie , sekrang aku rasa macam dah jauh je dari mereka , rasa macam lain je , rasa macam kitorang dah kurang berinteraksi antara satu sama lain , dah kurang luangkan masa bersama , entah la taktahu kenapa.

aku rindu la jugak , hani , mida aisyah dan shu :)

dulu masa awal-awal kita selalu keluar kan , jalan-jalan buang masa buang duit , tapi taktahu kenapa sekrang kita dah jauh , opss, mungkin aku je kot jauh dari korang , ye la, aku kan majmuah lain , korang semua sama , tetapi best la minggu lepas gi raya rumah syu kan , ha, time tu banyak sikit kita luangkan masa bersama, kita gi pantai kan dengan aida sekali dengan tini , tapi sayang aisyah tade jumpa GULA HATInya bak kata sufi :)


hahaha . weh , sekrang nie ,  aku memang rasa jauh sangat , aku sekarang rasa jauh dengan kengkawan , yang pasti tadi aku ade terasa hati dengan sorang budak nie , aku terasa giler , rasa macam  nak nangis je time dia marah aku tu , tapi takpe la. mmg dia macam tu kan , nak buat macam mana , aku nie kena la redha je , hihi ,

bosan betul la kelas mutalaah tadi , lepas ni ade kelas muhadasah lagi :( malas.

okay la, nak gi bersihkan diri yang sudah tersedia bersih nie , hihihi , baru lepas buat video calling dengan cik aida kita tu , HAHA ,aku harap lepas nie hubungan kitorang tanbah baik la. even ade antara mereka tu , buat aku sakit hati je setiap kali tengok muka dia , tak benci tapi tak boleh nak bayangkan apa dia buat , :)





No comments: