untuk aida :)

assalamualaikum ,
kali nie post aku untuk aida , berkenaan dengan nasa ye , hm  selalu tentang nasa , sorry . perasaan aku ni takboleh buang , aida , post nie aku memang sengaja buat khas untuk kau , aku tak bagitahu kau , sebab aku tahu kau akan bukak blog aku kan setiap hari , so, macam mana pun kau akan baca , jadi aku memang sengaja buat post nie untuk kau baca 

hm , aida , sekrang nie kau dan aku tahu kan , nasa and the geng , cewah , and the geng tak tahan , hihi , ye la, mereka dah tahu kan , yang aku minat dia , lagi2 bila kau selalu mention nama aku dekat post nasa kan , so , nampak sangat la aku ni suka dekat dia . hm . aku tak salahkan kau , kalau aku kat tempat kau pun mungkin kau akan buat perkara yang sama . kau tahu kenapa aku tak bgtahu kau aku buat post ni untuk kau , sebab aku malu , aku nak kau baca sendiri , lepas tu kau jangan ckp dengan aku kau dah baca . kau diamkan je diri kau tu . hm .

aida , banyak kali kan , nasa , kimi muiz tanya soalan same . hm , aku ke minat nasa ? malah nasa sendiri yang berani tanya aku ke minat dia , HAHA. ikutkan hati beb  , aku nak jwab ye , tapi bila fikir balik , aku malu beb , apa aku nak ckp ni mngkin akan buat kau marah kot . dia suka sufi , kau tahu kan sufi tu comel, cantik, jadi aku memang sangat rasa kerdil weh ,! aku tahu siapa aku nie , pewwiit , jiwang la pulak , hihi . bila nasa suka sufi , then nasa tahu aku suka dia , jatuh weh maruah aku . 

aku yakin , mst nasa gelakkan aku , ye lah , nasa kan budak hot , mana pandang org cm aku weh ! walaupun kau akan kata nasa bukan dari jenis cm uh , tapi hati org kan , mana kita tahu , bibir boleh la menipu , tapi hati ?  aku tak nak nasa dan budak lain gelakkan aku sebab simpan perasaan dekat dia , cm hape je , nampak sangat aku tak sedar diri weh . taapi cm mana pun semuanya dah berlalu . nasa dah tahu seyakin dan pasti .hihi . weh ! aku taknak dia kutuk aku weh , aku malu weh , dia tu kan baik bagai , mst la pkir aku bukan2 . 

okay , kau ckp kau dah penat kan nak tutupkan semua nie untuk aku . sorry beb .. lepas nie  kau takyah simpan lagi weh . aku tolong kau tak penat lagi , kau ckp dengan aku , kau nak bgitahu nasa kan ? okay aida , aku benarkan , kau bagitahu la dia , tapi tolong la, kalau betul niat kau nak bgitahu dia , tolong la dengan cara  serius , aku tak nak kau kau bagitahu dengan cara main2 , sebab aku nyer perasaan terhadap dia ni serius . aku tak suka bila aku ade perasaan kat  org , org anggap ianya mainan . mula2 aku pun rasa aku just minat gitu2 je . tapi bila malam tu , aku nangis sebab lagu sufi tu , aku sdar aku tak main2 . aku tak mungkin nangis sebab  orang yang aku tak sayang :'( . aku tak nak sayang dia aida .

aku tak nak sebab aku tak nak kecewa macam siput , walaupun aku dah tahu aku akan kecewa buat kali kedua , tp kenapa aku degil sangat nak teruskan perasaan nie , dah skrang aku sendiri sakit hati kan , tapi tak pe aida . kalau kau nak bgtahu nasa , bagtahu la . tapi tolong jangan bgtahu aku yg kau dah bgtahu , kau buat biasa je , jgn cakap ppe pasal post aku , pasal kau bgtahu nasa , nnti aku malu sendiri . aida , aku ade perasaan dekat nasa , tak bermaksud aku nak miliki dia , ye , aku tahu , tipu la kalau kita suka someone tu , tp tak niat nak miliki hati dia , ye , aku mmg nak miliki dia , tapi aku tahu aku tak mmpu .

sebab tu aku simpan je perasaan tu , aku simpan je hasrat tu , aku tak kisah pun tak memiliki dia . dulu siput yang akuu tunggu dua tahun weh , aku syg dia giler2 , tapi aku tak pernah paksa dia terima aku , aku tak nak paksa , sebab hati org tak boleh nak dipaksa , tp rasa tu boleh dipupuk kan , tapi nak baut cm mana , siput taknak ade rasa dekat aku :( argghh  . kenapa siput ,? aku benci dengan dia . kalau dia tak buat aku cm nie , mst aku tak ade perasaan dekat nasa .kkdang aku nk teruskan perasaan dekat siput , tp hati aku sakit dengan apa dia buat , aku rasa lebih baik aku syg siput , dari nasa , sebab aku dan nasa sangat berbeza . nasa tu baikk sangat , aku nie teruk .

ye , kkdang aku cuba tipu diri aku sendri , aku sayang siput , tak mngkin aku sayang nasa , tp kata kau kan , dengan orang lain boleh la aku tipu , dengan hati aku sendiri ,  aku tak pernah paksa nasa terima aku , kalau aku sayang org tu , tolong la , aku tak pernah minta atau paksa dia balas rasa aku . aku tak nak org lain terbeban dengan perasaan aku , aida , tolong la , aku tak nak dia anggap aku nie memacam . aku pun tak minta nak ade perasaan ni kat dia , aku tak nak dia salahkan aku , kalau kau dah bgathu dia , ckp dgn dia , aku minta maaf sangat , spe je nak perasaan cm nie kan ,, sedangkan aku tahu aku akan dkecewakan nnti . aku minta maaf , 

aku benci weh dengan hati aku . tapi aku bahagia dengan perasaan ini , sekrang bila semua ni dah jadi , aku kena janji dengan diri aku , aku nak lupakan dia , aku tak layak nak simpan perasaan ni , ye aida , aku akan cuba lupakan dia , aku tak nak makin lama , nnti lagi banyak aku akan sedih dan sakkit hati , :) chill :) thanks sebab sudi jadi kawan aku dan faham aku :) jangan ckp kat aku pasal post ni lagi ok :) kalau kau dah bgtahu nasa pun , kau diam je , tolong serius dengan benda nie , hihi , over lak :) bbye , sekian :)



No comments: