firstday exam

assalamualikum ... hm , penatnya hari nie , ha la. penat sangat weh! sebab hari ni kan first day exam! so, semangat nya luar biasa sikit la kan , almaklum la subjet sirrah kan , kena la semangat la. komen saya untuk paper hari nie . okay ahamdulillah la , senang jugak la. takde la ssh mana . saya dah buat terbaik saya serah pada allah sahaja .



okay , tapi memang sangat penat la . tak cukup tidur sangat , ceh , bajet macam banyak baca buku jer kan , pagi tadi gi amik slip pelepasan untuk masuk ke dewan macam tu la. kalau tak amik bnda tu nanti cm neh nak jawan atau masuk dewan kan , tp mmg berdebar sangat sewaktu kaki ini melangkah ke dewan . rasa cm kali pertama nak spm je . gurlp .

hm  , esok ade exam mutalaah , err exam ni lak taktahu la masuk ape weh! sebabnya , entah la. tanya punyer tanya semua org macam taktahu je  bantai baca je la. ya allah , letihnya tubuhku ini , rasa nak tidur ,, nak tidur , tapi kalau tidur bila masanya nak baca buku? aku ni dah la jenis malas dan leka , err.


KAD MATRIX


SURAT KEBENARAN


MUKA SOALAN :)


okay la. jari letih la , bukan ape .dah la dari petang td menulis je kan , dah la salah tulis , kena la salin lagi2 , paling gelabah bila ramai dah hantaw kertas , mula la tu tangan aku mengigil . berdebar tak tentu arah ! . okay la. doakan terbaik untuk esok :) . bye2 .

No comments: