Sehari sebelum Atiraf pulang

                        
Assalamualaikum .  Sehari sebelum Atiraf atau kak cik pulang ke Rumahnya , Eh , sebelum tu , beliau akan ke KL dulu bersama Aishah . Mula hari ni , kami pergi rumah Fadhilah . makan tengah-hari rumah dia . Memang aku eksited nak pergi . Alih-alih pagi tu, aku demam pulak tiba-tiba. Jadinya aku tetiba selesema. Tapi nak buat cm neh . Aku dah janji .Tak baik susahkan orang kan .

Kamu tiba rumah Fadhilah dalam jam 1.45 macam tu lebih kurang la kan . er .Mak dia masakkan kami Ayam masak kurma. Dengan sambal belacan . Sedap sangat . Kenyang . Terima Kasih makcik .  Nak tambah malu , hihi .

Okay , Lepas makan tu , ajak lah Fadhilah join kitorang gi main bowling . Ingatkan dia taknak , rupanya dia join jugak wacha ! gambar dibawah .

  
Tara ! ni Atiraf dengan anak buah Fadhilah . Namanya Syawal . Ade ciri mak tak kak cik ?

Taraa ! ni Aku dengan Adawiyah - yang bulat comel tu ,Darwish dan Aishah yang tembam tu . hee

Amboi ! ramainya anak kak cik . Ade tiga .Penyayangnya

 
See ! aishah kenapa muka mcam tu  ? eksited giler !
                                                     
   
Taraa! ni kami lah nak lempar bola yang sangat berat . er . Gambar pertama , itu aku , sebelah aku tu ,Aishah , bawah tu kak cik , hujung sekali Fadhilah . 

Daa ! ni lah markah kami ! alaaa , tak pandai main kan . Cam nie je la mampu . Tapi tu acha2 bete je . Sebenarnya tu warm up je . Selepas tu , asyik strikee je . Hebat tak ?

We 


Kami berempat . Akhirnya kami pulang ke rumah pada jam 6.45 . Semuanya penat sekali. Sampai tertidur bangun solat maghrib jam 8 . Malam ade aktiviti lain pula.
                                  
 
taraa ! ni la dia . Kami pergi ke river cruise . HAHA . Bersama keluarga tercinta . wah ! Sportingkan family saya ?

 Ni antara gambar atas bot . huh ! mendayu-dayu lagu dekat atas bot tu , sampai mengantuk . Walid sampai tertidur , nasib baik laha de cina tu cakap kuat-kuat sampai tersentak walid terus terjaga .Segar terus ! 


 tamat !!! Ni kami pergi dekat Menara taming sari . Memang nak naik beca . Tapi fikir-fikir , kemana je pun dia bawak . pusing-pusing tang tu jugak . Jadi sekadar tangkap gambar jee la . jeng jeng .

Aktiviti kami berakhir dengan makan char kuaw teaw special . sangat sedap . kbaii ! Besok mereka berdua akan pulang . terima kasih luangkan masa bersama .




No comments: