Selamat Hari lahir to My sister

Selamat Hari lahir untuk adik bongsu aku . Ye , Hari nie genap umurnya yang mencecah 12 Tahun . Semoga beliau lebih matang dan berjaya dalam PMR UPSR untuk tahun ini . Makanya hari lahir kami berdua telah disambut serentak . Save budjet kan .

Hari ni ingatkan nak belanja kak cik dengan Aishah makan Kfc , sekali dengan adik aku sekali. Eh silap, bukan aku yang belanja tapi umi aku yang belanja. Tapi Aishah yang menyebabkan semua ini tak jadi. Kak cik , sila salahkan dia ! haha .

Dlam jam 6 petang , aku dan kak cik telah ambil Aishah dekat MC . hm , lepas tu balik sampai rumah dalam jam 7 malam . Lepas maghrib , surau sebelah rumah aku ade buat usrah . makanya dua gadis tersebut telah join kan . hiHi .kbaii . nikmati gambar yang sikit nie .


Ini saya !


Aisha-Alia-Atiraf . Eksited Aishah nak bergambar .


Taraa ! Happy birthday to you Izzah and me .


Aktiviti potong kek masa tengah maghrib pulak tu  . err .peacee !


Me and Kak cik :) peacee !

No comments: