24 november 2012

assalamualaikum . hyee . hm . hari ini hari ahad . saya ada banyak kelas di DK :) . hm . hari ini saya berpuasa , sebab semalam saya puasa jugak kan, jadi kena lah puasa antara sebelum hari sabtu atau selepas hari sabtu. bagi mengelakkan kita serupa dengan orang kafir.

okay . tadi masa dah habis kelas . majmuah saya ada buat liqa la. yeelah . buat liqa untuk rehlah sem dua lah kan . hm , lepas liqa tu den balik lah bilik. waktu dalam perjalanan tu, saya jalan dengan ukhti , time tu boleh pulak terserempak dengan  dia . HAHA . berbunga weh ! tapi kena la bawak bertenang kan .

time jalan tu . ukhti dah berdehem lah kan.  aku cuba kawal gelak. yelah , malu lah kan nak sengih2 atau gelak depan dia . kang tak pasal-pasal dia kutuk aku pulak. time tu dia jalan dengan kimi lah kan . hm . lepas tuh kan,  ingatkan time jalan tu, dia yang lepas dulu , ataupun aku dengan ukhti yang lepas dulu. pergh . alih-2 boleh pulak selisih bebetul. 

tapi aku dengan ukhti kena ke belakang sikit lah . kalau tak karang berlanggar . jatuh cinta lah pulak. kuang3 . ayat tak boleh bla kot . okay . time lalu tu , aku serius je lah , sebab segan nak senyum. kang nampak sangat gilernya aku dekat dia. tp si ukhti ni pulak pergi gelak. ish ! teruk betul ! buat malu aku je.

bila dah jalan tu , ttbe si aida jerit dari belakang , behagia lah orang tu . HAHA . okayy . bahagia lah kot.  bila dah balik bilik,aku tidur , ttbe sakit perut dengan sakit kepala. so, aku tak gi lah kelas ulum alquran lah kan . sebab tak larat . hm , itu je kot, okay lah nak bukak puasa . kejap lagi nak gi kelas tafaquh . nak buat air untuk kami semua :) okayy  byee


No comments: